ب

  • بافنده.علیرضا ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • باقری میبدی.مهدی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • برزگرپیر.سعید ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • بنی اسد.رضا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • بیک زاد.جعفر تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتوله‎‌پروری در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]