ب

  • بابلی موخر.حمید پهنه بندی و برآورد کیفی فرسایش خاک در حوضه‌ی آبریز مارون با استفاده ازمدل F.A.O [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1396]
  • بذله.مرجان تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1396]
  • بشیراحسن.مسلم نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی روستایی دهستان خرمرود شهرستان تویسرکان [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1396]
  • بهاری.جعفر تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1396]
  • بهاری.حامد تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1396]
  • بهاری.شهلا تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [ دوره14, شماره 56 - زمستان سال 1396]