بابلی موخر.حمید
پهنه بندی و برآورد کیفی فرسایش خاک در حوضهی آبریز مارون با استفاده ازمدل F.A.O
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1396]
بذله.مرجان
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1396]
بشیراحسن.مسلم
نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی روستایی دهستان خرمرود شهرستان تویسرکان
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1396]
بهاری.جعفر
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1396]
بهاری.حامد
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1396]
بهاری.شهلا
تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1396]