م

  • محسنی تبریزی.علیرضا تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان [ دوره4, شماره 12 - بهار سال 1392]
  • محمدی.جواد بررسی توان پیش بینی درآمد بالقوه مشتریان در مقابل سابقه اعتباری آنها جهت باز پرداخت تسهیلات دریافتی در بانک ملت مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان [ دوره4, شماره 13 - تابستان سال 1392]
  • معصومی.فاطمه بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت با بازاریابی بیمه عمر (مورد مطالعه : نمایندگیهای بیمه ایران در استان زنجان ) [ دوره4, شماره 14 - پاییز سال 1392]
  • مقدم.محسن ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان با بکارگیری QFD و کاردینال [ دوره4, شماره 14 - پاییز سال 1392]
  • مهدوی.ایرج رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس [ دوره4, شماره 13 - تابستان سال 1392]
  • مهدی.محمد تبیین تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر سرمایه فکری در دانشگاه امام علی (ع) [ دوره4, شماره 14 - پاییز سال 1392]