محسنی تبریزی.علیرضا
تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان
[
دوره4,
شماره
12
- بهارسال
1392]
محمدی.جواد
بررسی توان پیش بینی درآمد بالقوه مشتریان در مقابل سابقه اعتباری آنها جهت باز پرداخت تسهیلات دریافتی در بانک ملت مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان
[
دوره4,
شماره
13
- تابستانسال
1392]
معصومی.فاطمه
بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت با بازاریابی بیمه عمر (مورد مطالعه : نمایندگیهای بیمه ایران در استان زنجان )
[
دوره4,
شماره
14
- پاییزسال
1392]
مقدم.محسن
ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان با بکارگیری QFD و کاردینال
[
دوره4,
شماره
14
- پاییزسال
1392]
مهدوی.ایرج
رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس
[
دوره4,
شماره
13
- تابستانسال
1392]
مهدی.محمد
تبیین تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر سرمایه فکری در دانشگاه امام علی (ع)
[
دوره4,
شماره
14
- پاییزسال
1392]