ر

  • رادفر.رضا شناسایی ویژگی‌های داده درخور جهت کشف دانش از سیستم‌های کلان داده سلامت [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1401]
  • رجب زاده قطری.علی شناسایی ویژگی‌های داده درخور جهت کشف دانش از سیستم‌های کلان داده سلامت [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1401]
  • رشید.علی اصغر تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر عناصر جامعه و اعتماد و وفاداری به برند ( مطالعه موردی: برند آدیداس) [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1401]
  • رضازاده.زهرا بررسی میزان استفاده از شیوه نامه ونکوور در نحوه استناد دهی پروپزال نویسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد [ دوره15, شماره 59 - زمستان سال 1401]
  • رضازاده.زهرا شناخت عوامل و چالش‌های مؤثر بر پژوهش‌های علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران [ دوره15, شماره 56 - بهار سال 1401]
  • رضوی.سید علی اصغر واکاوی تأثیرگذاری بازاریابی محتوایی بر قابلیت‌های پویایی سازمان‌ها (مطالعه موردی: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1401]
  • ریاحی نیا.نصرت رابطه بین هوش فرهنگی و تعهد سازمانی کتابداران (مورد مطالعه کتابخانه‌های دانشکده‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی تهران) [ دوره15, شماره 57 - تابستان سال 1401]
  • ریاحی نیا.نصرت مطالعات کتاب‌درمانی در حوزه‌های پژوهشی گوناگون در جهان (تحلیل علم سنجی) [ دوره15, شماره 58 - پاییز سال 1401]