• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره1 دوره4
  • 1
    شماره 1 دوره 4 بهار 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - مقایسه عوامل ارزشگذاری انگیزه های کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
        کیومرث نیازآذری فتانه عمویی محمد تقی مداح
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه ی ذهنیت فلسفی و روش تدریس دبیران دوره متوسطه شهر قزوین
        علی حسینی مهر هاجر امامی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - پیش‌بینی اضطراب، پرخاشگری و شایستگی اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی بر اساس کمال‌گرایی ناسازگارانه والدین
        خدیجه ابوالمعالی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی تاثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی
        هانیه مستور خدیجه علی آبادی محمد مجتبی کیخای فرزانه
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی وضعیت مولفه های سازمان یادگیرنده از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
        محمد صالحی محمد حاجی زاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اضطراب اجتماعی و نقش آن در عملکرد حافظه فعال دختران و پسران نوجوان
        حسن عشایری فاطمه جعفری شیوا دولت آبادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه همرنگی اجتماعی و استقلال در قضاوت
        حمید لطفی یوسف کریمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت های اجتماعی و شیوه های مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر رشت
        اکبر همتی ثابت جواد خلعتبری سیدسارا موسوی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود