درتاج.فریبرز
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر مولفههای خوشبینی تحصیلی دانشآموزان (اعتماد اجتماعی، تاکید تحصیلی و احساس هویت)
[
دوره7,
شماره
53
- زمستانسال
1398]
دشتدار.هانیه
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کاهش مشکلات هیجانی-رفتاری-اجتماعی نوآموزان پیشدبستانی
[
دوره7,
شماره
51
- تابستانسال
1398]
دهقانی.اکرم
ارائه مدل ساختاری خوردن هیجانی بر اساس اضطراب صفت-حالت با نقش میانجی پردازش هیجانی در افراد مبتلا به چاقی
[
دوره7,
شماره
54
- بهارسال
1399]