د

  • درتاج.فریبرز اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر مولفه‌های خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان (اعتماد اجتماعی، تاکید تحصیلی و احساس هویت) [ دوره7, شماره 53 - زمستان سال 1398]
  • دشت‌دار.هانیه اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کاهش مشکلات هیجانی-رفتاری-اجتماعی نوآموزان پیش‌دبستانی [ دوره7, شماره 51 - تابستان سال 1398]
  • دهقانی.اکرم ارائه مدل ساختاری خوردن هیجانی بر اساس اضطراب صفت-حالت با نقش میانجی پردازش هیجانی در افراد مبتلا به چاقی [ دوره7, شماره 54 - بهار سال 1399]