اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روان
یاسر آفاقی
1
(
دانشجوی دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاداسلامی، تهران، ایران
)
الهه آهنگری
2
(
مدرس دانشگاه، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، کاشمر، ایران
)
محمد طحان
3
(
باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحدبیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
)
کلید واژه:
چکیده مقاله :