ا

  • احمدی.محبوبه رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]

ب

ج

  • جامع.رقیه چالش های رسانه‌های سنتی و دیجیتال در حوزۀ دین [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]

د

س

  • سقایی.عباس پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • سلطانی فر.محمد چگونگی تاثیرگذاری برنامه های رسانه ای، برمیزان نوسازی شهری ( از دیدگاه شهرندان تهرانی ) [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]

ش

  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نگرش دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نسبت به کم و کیف مطبوعات ورزشی [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]

ط

  • طلوعی اشلقی.عباس پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]

ع

  • عقیلی.سید وحید بررسی تطبیقی میزان بهره مندی استفاده کنندگان از برنامه های تلویزیون ماهواره ای و سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]

گ

  • گیوریان.حسن نقش منشوراخلاقی در بهبودرفتارسازمانهای رسانه ای [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • مجیدی.نسیم بررسی مقایسه ای تخیل کودکان در تعامل با قصه شفاهی و کارتون [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]
  • محمودی.انسیه جرائم سایبر [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • مظفری.افسانه بررسی نقش (تأثیر) تلویزیون در ایجاد (افزایش) مشارکت سیاسی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری با بررسی مناظره‌ها [ دوره5, شماره 8 - بهار سال 1389]
  • مظفری.افسانه چگونگی تاثیرگذاری برنامه های رسانه ای، برمیزان نوسازی شهری ( از دیدگاه شهرندان تهرانی ) [ دوره5, شماره 11 - زمستان سال 1389]