ا

  • اسماعیل پور.حسن بررسی عوامل توسعه نیافتگی صنعت توریسم [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • الوندی.هومن بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]

ت

  • تاجیک اسماعیلی.سمیه بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • توکلی.احمد مقایسۀ بین وبلاگنویسی و روزنامهنگاری از دیدگاه روزنامهنگارانِ وبلاگنویس [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]

خ

  • خسروپناه.عبدالحسین روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]

د

  • دادگران.سید محمد بررسی عوامل موثر بر توان صنعت سینمای ایران برای ورود به بازارهای جهانی [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • دادگران.سید محمد بررسی جایگاه اجتماعی زن در آثار فیلمسازان زن و مرد(کافه ترانزیت و زیر پوست شهر) [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • دبیری.فرهاد رسانه ها و توسعه حقوق محیط زیست [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • درودی.هما یکمطالعه تطبیقیدر مروری بر عوامل زمینه ساز یکسازمان دانش- محور در چند سازمان رسانه ای (رادیو – تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلفو مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامیایران [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • دلاور.علی تحلیل محتوای پیام های مستتر در رپ اجتماعی فارسی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • دیندار فرکوش.فیروز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]

ر

  • رحمانزاده.سید علی بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحب نظران [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • رونقی نوتاش.مهناز از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]

س

  • سلطانی فر.محمد حق مولف در دنیای الکترونیک [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • سلطانی فر.محمد ملاک های بازدارنده خبر در مطبوعات ایران [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]

ش

ط

  • طالبی.محمد مقایسه متون اخبار تلویزیونی با رسانه های مکتوب [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • طاهریان.مریم فروش "محتوای آموزشی" جدیدترین شیوه درآمد زایی در اقتصاد رسانه ای [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]

ع

  • عقیلی.سید وحید روش شناسی دانش ارتباطات؛ درآمدی بر روش شناسی اسلامی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • عقیلی.سید وحید ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • علیخانی.نرگس تحلیل بازتاب تصویری هدفمندی یارانه ها در رسانه [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]

ف

  • فرهنگی.علی اکبر ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • فرهنگی.علی اکبر از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]

ک

  • کاوسی.اسماعیل رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • کاوسی.اسماعیل ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • کاوسی.اسماعیل بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق) [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]

گ

  • گیوریان.حسن بررسی موانع موجود در عدم تحقق تحول در جامعه اطلاعاتی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • گیوریان.حسن بررسی تأثیر رسانه برمسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی ایران [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم نقش تلویزیون در توسعه جامعه مدنی [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • محمدپور.سارا بررسی موانع درون سازمانی موثر در عدم توسعه انجمنهای صنفی روزنامهنگاری ایران؛ مقایسه با کشورهای توسعهیافته [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • محمدی.افشین بررسی راهکارهای افزایشمشارکت سیاسی دانشجویان با تاکید بر شناسایی روابط میانفردی موثر در شبکه اجتماعی [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • محمودیان.زینب ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • مزیدی.علی محمد تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]

ن

  • نوابخش.مهرداد تبیین مدل فضای اجتماعی در توسعه مطبوعات محلی : مطبوعات محلی استان یزد [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • نیرومند.لیلا رسانه ها و روش های نوین مشارکت شهروندی [ دوره6, شماره 12 - بهار سال 1390]
  • نیرومند.لیلا بررسی نقش رسانه های جمعی در شکل گیری افکار عمومی نسبت به هدفمندی یارانه ها [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]

ه

  • هاشمی.سید محمود رابطه فناوری های نوین اطلاعاتی و توسعه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی [ دوره6, شماره 15 - زمستان سال 1390]
  • هاشمی.سید محمود ارزیابی نقش رسانه ملی درتحقق مهندسیِ فرهنگ سازمانی [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]
  • هاشمی.سیدمحمود بررسی نقش اینتر نت در توسعه فرهنگی دانشگاه (مطالعه موردی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق) [ دوره6, شماره 14 - پاییز سال 1390]
  • هاشمی.شهناز مدل مفهومی استفاده از فضای اینترنت توسط مخاطبان [ دوره6, شماره 13 - تابستان سال 1390]