ا

  • ادیب صابر. فهیمه ساخت و هنجاریابی پرسشنامه وضعیت موجود مدیریت باشگاه‌داری در فوتبال ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • اسماعیل زاده قندهاری.محمد رضا تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت بحران در حوادث کوهنوردی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • المالجی.احمد سعد والی نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • المسعودی.انور فاضل محمد ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امیرتاش.علی بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امیرحسینی.سید احسان ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • امیرحسینی.سید احسان نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پورحسن.ساجد تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بر پذیرش تبلیغات و قصد حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر اردبیل [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • پیمانی زاد.حسین تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت بحران در حوادث کوهنوردی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • تکابی.مهدی سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشم‌انداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

خ

  • خندان.اسماعیل شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رضایی.پروین تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت بحران در حوادث کوهنوردی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زارعی.علی بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سلطانی.راضیه اثر فن‌آوری اطلاعات و مجازی‌سازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شیخعلی زاده.محبوب تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بر پذیرش تبلیغات و قصد حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر اردبیل [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صفانیا.علی محمد بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ق

  • قاسمی نژاددهکردی.آتوسا ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کریمی زاد. میر حامد ساخت و هنجاریابی پرسشنامه وضعیت موجود مدیریت باشگاه‌داری در فوتبال ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • مرادی سرکارآباد.زهرا بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مرادی.الهام ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مستحفظیان.مینا سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشم‌انداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • مشکل گشا.الهام سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشم‌انداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نصر اصفهانی.داود نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نصیری.مهران ساخت و هنجاریابی پرسشنامه وضعیت موجود مدیریت باشگاه‌داری در فوتبال ایران [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نظری.رسول ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نظری.رضا ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نقشبندی.سید صلاح الدین بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نوری عباس.ریاض نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • همتی.جمشید اثر فن‌آوری اطلاعات و مجازی‌سازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یکتایار.مظفر اثر فن‌آوری اطلاعات و مجازی‌سازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1404]