المالجی.احمد سعد والی
نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
المسعودی.انور فاضل محمد
ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
امیرتاش.علی
بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
امیرحسینی.سید احسان
ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
امیرحسینی.سید احسان
نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پ
پورحسن.ساجد
تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بر پذیرش تبلیغات و قصد حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر اردبیل
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پیمانی زاد.حسین
تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت بحران در حوادث کوهنوردی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ت
تکابی.مهدی
سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشمانداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ج
جابر حسین الزبیدی.محمد
ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خندان.اسماعیل
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رضایی.پروین
تحلیل عوامل مؤثر بر مدیریت بحران در حوادث کوهنوردی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زارعی.علی
بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سلطانی.راضیه
اثر فنآوری اطلاعات و مجازیسازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ش
شیخعلی زاده.محبوب
تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرمخاطب بر پذیرش تبلیغات و قصد حضور مشتریان در باشگاه های ورزشی شهر اردبیل
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صفانیا.علی محمد
بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ق
قاسمی نژاددهکردی.آتوسا
ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کریمی زاد. میر حامد
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه وضعیت موجود مدیریت باشگاهداری در فوتبال ایران
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
م
مرادی سرکارآباد.زهرا
بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مرادی.الهام
ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مستحفظیان.مینا
سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشمانداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مشکل گشا.الهام
سناریوپردازی برند پوشاک ورزشی ایرانی در چشمانداز 1414: یکپارچگی و گسست زنجیره ارزش آفرینی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نصر اصفهانی.داود
نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نصیری.مهران
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه وضعیت موجود مدیریت باشگاهداری در فوتبال ایران
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نظری.رسول
ارائه مدل عناصر توانمندساز مدیران ورزش تربیتی عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نظری.رضا
ارائه مولفه های موثردرراهبرد استقلال مالی باشگاه ورزشی حرفه ای خصوصی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نقشبندی.سید صلاح الدین
بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کمی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نوری عباس.ریاض
نقش کیفیت تیمی و ارتباط بر دلبستگی رفتاری هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال عراق
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ه
همتی.جمشید
اثر فنآوری اطلاعات و مجازیسازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ی
یکتایار.مظفر
اثر فنآوری اطلاعات و مجازیسازی سازمان بر سینرژی سرمایه انسانی با نقش میانجی ساختار سازمانی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1404]