ا

  • احدی.حسن اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • ایزدی.زهرا بررسی ساختار عاملی، پایایی و اعتبار نسخه ی فارسی پرسشنامه ی وسواسی جبری ونکوور [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ب

  • بنی اسدی.حسن اثربخشی آموزش ارتباط غیرکلامی بر کاهش کمرویی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ج

  • جعفری فرد.سلیمان اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن¬آگاهی بر کاهش شدت علایم افسردگی و شیدایی بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ح

  • حیدری نسب.لیلا اثر بخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه¬ مدت فشرده بر کاهش نشانه¬ها و ابرازگری هیجانی در بیماران مبتلا به افسردگی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • حیدری.علیرضا اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ش

  • شاهمیر.المیرا اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن¬آگاهی بر کاهش شدت علایم افسردگی و شیدایی بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ع

  • عابدی.محمد رضا بررسی ساختار عاملی، پایایی و اعتبار نسخه ی فارسی پرسشنامه ی وسواسی جبری ونکوور [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

م

  • محمدخانی.پروانه اثربخشی یک جلسه ی دو دقیقه ای افشای هیجانی- نوشتاری بر افسردگی، اضطراب و استرس در دانشجویان دچارضربه روانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • محمود علیلو.مجید اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت کودک به مادران در کاهش علایم بیش فعالی- کمبود توجه [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • مشتاق.نهاله اثربخشی یک جلسه ی دو دقیقه ای افشای هیجانی- نوشتاری بر افسردگی، اضطراب و استرس در دانشجویان دچارضربه روانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

ن

  • نادری.فرح اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • نبوی آل آقا.فریبا اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • نشریه.مدیر سبک های هویت و پریشانی روانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]
  • نظری.محمد علی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد شناختی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]

و

  • وزیری.شهرام سبک های هویت و پریشانی روانی [ دوره7, شماره 26 - زمستان سال 1391]