روایی تشخیصی نسخه نوین هوشآزمای تهران –استانفورد – بینه در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری استان گیلان در سال تحصیلی 94-1393
محورهای موضوعی : روان سنجی
سمانه پوراسماعیل دونا
1
(کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی)
شهره شکرزاده
2
(دکتری تخصصی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات)
ارسلان خان محمدی اطاقسرا
3
(دکتری تخصصی روانشناسی، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی)
کلید واژه:
چکیده مقاله :
_||_