کاظمی.سلطانعلی
آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی
[
دوره10,
شماره
36
- تابستانسال
1398]
کاظمی.سلطانعلی
آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی
[
دوره10,
شماره
36
- تابستانسال
1398]
کاظمی.سلطانعلی
معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت)
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
کاظمی.سلطانعلی
مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطهای جهت گیری هدف
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
کاکابرایی.کیوان
الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
کاویانی.غلامرضا
آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگیهای شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1398]
کراسکیان موجمباری.آدیس
بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید
[
دوره10,
شماره
35
- بهارسال
1398]
کراسکیان موجمباری.آدیس
بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
کورش نیا.مریم
اثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز
[
دوره10,
شماره
36
- تابستانسال
1398]
کوشکی.شیرین
الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]
کی خسروانی.مولود
مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره
[
دوره10,
شماره
38
- زمستانسال
1398]
کیانی.زهره
معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت)
[
دوره10,
شماره
37
- پاییزسال
1398]