ک

  • کاظمی.سلطانعلی آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • کاظمی.سلطانعلی آزمون مدل مفهومی نقش میانجیگر یادگیری خودتنظیمی و اهداف پیشرفت در رابطه بین باورهای معرفت شناسی و فرسودگی تحصیلی [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • کاظمی.سلطانعلی معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • کاظمی.سلطانعلی مدل علّی سازگاری تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با نقش واسطه‌ای جهت گیری هدف [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • کاکابرایی.کیوان الگوی روابط ساختاری اخلاق رابطه ای، حل مسئله‏ ی اجتماعی و صمیمیت زناشویی [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • کاویانی.غلامرضا آزمون و مقایسه مدل رابطه علی ویژگی‌های شخصیتی با کیفیت زندگی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی و تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • کراسکیان موجمباری.آدیس بررسی اثربخشی درمان گروهی طرحواره های هیجانی بر میزان درد و افسردگی در بیماران مبتلا به آرتریت روماتویید [ دوره10, شماره 35 - بهار سال 1398]
  • کراسکیان موجمباری.آدیس بررسی اثربخشی (تاثیر) طرحواره درمانی هیجانی بر بهزیستی ذهنی و خستگی در بیماران مبتلا به بیماری ام اس [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • کورش نیا.مریم اثر بخشی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر ابعاد تعارضات زناشویی در کارکنان متاهل بیمارستان شهید بهشتی شیراز [ دوره10, شماره 36 - تابستان سال 1398]
  • کوشکی.شیرین الگوی ساختاری اعتیاد به اینترنت بر اساس صفات ناسازگار شخصیت و نارسایی هیجانی با میانجی گری احساس تنهایی [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]
  • کی خسروانی.مولود مدل معادلات ساختاری پیش بینی تنوع طلبی جنسی بر اساس کیفیت زندگی زناشویی و میانجی گری طرحواره های شناختی فعال شونده در مردان مراجعه کننده به مراکز مشاوره [ دوره10, شماره 38 - زمستان سال 1398]
  • کیانی.زهره معادله تشخیصی دانش آموزان موفق و ناموفق بر اساس مولفه های فردی (عزت نفس، در گیری مدرسه ای و جنسیت) [ دوره10, شماره 37 - پاییز سال 1398]