ش

  • شاه امیریان.فاطمه انواع نیروهای انگیزشی و نقش آنها در ایجاد روانی در تکلم به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [ دوره9, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • شریعت باقری.محمد مهدی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی - ارتباطی بر مسئولیت پذیری و سازگاری دانش آموزان [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شفیعی سروستانی.مریم مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شمس‌الدینی لری.سلوی تدوین الگوی پیش‌بینی اختلالات عاطفی - رفتاری کودکان بر اساس مهارت‌های اجتماعی و اضطراب مادرانشان با میانجیگری خودپنداره کودکان [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شهبازفر.رامانا بررسی عناصر "ترسیم آدمک رنگی" در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی و کودکان عادی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • شهنی ییلاق.منیجه اثربخشی برنامه آموزش تاب آوری فرندز نوجوانان بر اضطراب دانش آموزان دختر شهر اهواز [ دوره9, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • شیرجنگ.لیلا تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کاهش نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [ دوره9, شماره 34 - زمستان سال 1397]
  • شیرزادی.محمد مهدی مدل علّی آداب‌گریزی تحصیلی بر اساس محق‌پنداری تحصیلی، عدالت کلاسی و درگیری تحصیلی [ دوره9, شماره 32 - تابستان سال 1397]