ا

  • احمدی.پروین فرهنگ سازمانی تحلیل داده: ضرورت‌ها و راهکارهای پیاده‌سازی در کسب و کار بانک [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]

پ

  • پناه علی.ایمان طراحی مدل بازاریابی دیجیتال بین‌المللی با رویکرد مشتری‌محوری [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]

ح

  • حقیقی نسب.منیژه طراحی مدل بازاریابی دیجیتال بین‌المللی با رویکرد مشتری‌محوری [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]

ش

  • شمسی‌خانی.محدثه طراحی مدل بازاریابی دیجیتال بین‌المللی با رویکرد مشتری‌محوری [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]

م

  • منصوری.علیرضا فرهنگ سازمانی تحلیل داده: ضرورت‌ها و راهکارهای پیاده‌سازی در کسب و کار بانک [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]

ن

  • ناظمی.آسیه طراحی مدل بازاریابی دیجیتال بین‌المللی با رویکرد مشتری‌محوری [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1404]