م

  • محترم.رحیم آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • محرابی.جواد پیش بینی الگوی یکپارچه برنامه‌ریزی جانشین‌پروری مدیران (مورد مطالعه: شرکت دخانیات ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • محمدخانی.کامران تدوین الگوی ارتقای خرد پداگوژیکی در نظام آموزش عالی با بهره مندی از نظریه ی داده بنیاد [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • محمدخانی.کامران طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • محمدعلی پور اهری.رویا ارائه مدلی جهت پیش بینی و بهبود کیفیت تولید با استفاده از الگوریتم های درخت تصمیم و برنامه ریزی خطی ( مورد مطالعه: شرکتهای تولید کننده موج گیرتیبا در ایران) [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • محمدی فر.یوسف آینده پژوهی بازار قوطی نوشیدنی آلومینیومی در ایران [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • مدیر قمی.سید احمد بررسی کمی انتقال فناوری در صنعت خودروسازی با استفاده از الگوی تحلیل ارتباط (مطالعة موردی برای دو محصول پژو 301 و 2008 در گروه صنعتی ایران‏خودرو) [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • معتدل.محمدرضا تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل حکمرانی توسعه کسب و کار کارآفرینانه [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن ارائه یک سیستم تصمیم‌یار برای تحلیل پیشران‌های موثر روی آینده سازمان‌های پروژه‌محور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • ملکی.محمد حسن ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده هوش کسب‌و‌کار در صنعت گردشگری ایران [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • منتظرعطایی.محبوبه آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی مدل کارآفرینی موسسات دانش بنیان از دیدگاه توسعه مسئولیت اجتماعی آنها با رویکرد فراترکیب [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تدوین مدلی جامع جهت ارزیابی عوامل بازاریابی الکترونیکی موثر بر زنجیره تامین چابک با رویکرد QFD در اپراتوری همراه اول ایران [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرسپاسی.ناصر آینده پژوهی هوش فرهنگی با رویکرد سناریو سازی [ دوره34, شماره 132 - بهار سال 1402]
  • میرعرب بایگی.سیدعلیرضا ارائه یک سیستم تصمیم‌یار برای تحلیل پیشران‌های موثر روی آینده سازمان‌های پروژه‌محور فعال در صنعت خدمات مالی با رویکرد فازی [ دوره34, شماره 133 - تابستان سال 1402]