ر

  • رادفر.رضا ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • راعی دهقی.مرتضی شناسایی و رتبه بندی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان ) [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • رجب دری.حسین رابطه استراتژی تجاری‌ آینده‌نگر و خطر سقوط قیمت سهام با نقش تعدیل‌گر بیش‌ارزیابی سهام [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • رحمانپور.لقمان طراحی مدل سازمانهای اینده با قابلیت اطمینان بالا (مورد مطالعه صنعت بانکداری) [ دوره30, شماره 119 - زمستان سال 1398]
  • رستم پور.شهرام بهینه سازی ترکیبی زنجیره تامین دو سطحی حلقه-بسته در شرایط عدم اطمینان (مطالعه موردی صنایع لبنی) [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]
  • رشادت جو.حمیده آینده نگاری کیفیت عملکرد دانشجویانِ آموزش عالی نظامی با استفاده از الگوریتم پیش بینی شبکه عصبی مصنوعی مورد مطالعه: یک سازمان نظامی [ دوره30, شماره 119 - زمستان سال 1398]
  • رکابیان.رشید چشم‌اندازی آینده‌پژوهانه در سیاست‌گذاری آرمان‌شهرِ مهدوی [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • رنجبر.محمدحسین ارائه مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران) [ دوره30, شماره 119 - زمستان سال 1398]
  • رنجبر.محمدحسین رابطه استراتژی تجاری‌ آینده‌نگر و خطر سقوط قیمت سهام با نقش تعدیل‌گر بیش‌ارزیابی سهام [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]
  • ریحانی.سحر تبیین استراتژی‌های کسب‌وکار و جهت‌گیری استراتژیک به‌منظور ترسیم آینده نظام مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک توسعه صادرات ایران) [ دوره30, شماره 116 - بهار سال 1398]