ب

  • بادی.الهام الگوی مسئولیت‌پذیری اجتماعی معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • ترابی.ناهید پیش‌بینی تحصیل‌گریزی دانش آموزان مدارس متوسطه بر اساس امید تحصیلی و پایستگی تحصیلی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

ر

  • رحمانیان.زاهده تدوین و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه فعالیت‌های فوق‌برنامه فرهنگی با محوریت ساحت‌های زیباشناختی و هنری دانش‌آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • رستم زاده. فرشید پیشایندها و پسایندهای سواد دیجیتالی در معلمان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • روشنیان رامین.محسن تاثیر طراحی آموزشی بر اساس رویکرد استم بر افزایش مهارت حل مسئله دانش آموزان ششم ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زینل نرجه. محمدرضا تاثیر طراحی آموزشی بر اساس رویکرد استم بر افزایش مهارت حل مسئله دانش آموزان ششم ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

س

  • سعادت فرد.فاطمه السادات طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش‌های بالینی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: پژوهش ترکیبی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شریفی راد.غلامرضا طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش‌های بالینی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: پژوهش ترکیبی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صادقی.حنانه پیشایندها و پسایندهای سواد دیجیتالی در معلمان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

ق

  • قارلی‌پور.ذبیح‌اله طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش‌های بالینی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: پژوهش ترکیبی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • قلاوندی.حسن پیشایندها و پسایندهای سواد دیجیتالی در معلمان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کافی موسوی.اباذر تدوین و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه فعالیت‌های فوق‌برنامه فرهنگی با محوریت ساحت‌های زیباشناختی و هنری دانش‌آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • محبی.سیامک طراحی و اعتباریابی الگوی ارتقاء کیفیت آموزش‌های بالینی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم: پژوهش ترکیبی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معارفوند.زهرا پیش‌بینی تحصیل‌گریزی دانش آموزان مدارس متوسطه بر اساس امید تحصیلی و پایستگی تحصیلی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]