ابراهیم پور آزادبنی.امیر
طراحی مدل بازاریابی سبز در استارتاپ های حوزه خدمات پزشکی
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.مجتبی
طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسماعیل پور.حسن
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اقبال.محمدرضا
مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
امیری.آزاده
پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیریان زاده.مژگان
طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ایرانبان.جواد
واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آ
آندرواژ.لیلا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ب
بخاراییان.مریم
الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
بدیعی.فرناز
بررسی تأثیر عملکردهای بازیوارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بشارت فر.امین
طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
بهادری فر. سودابه
مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهشتی. احمد
ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
پ
پقه.عبدالعزیز
طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
پیله وری.نازنین
مدلی برای تحلیل توانمندسازهای زنجیره تأمین سبز در صنعت خودرو ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پیمانی زاد.حسین
طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ت
تارییان.اعظم
ارائه مدل عوامل موثر بر پیادهسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
تازیکه لمسکی.ایمان
مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیطهای خشک و شبه بیابانی)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
تعبدی.ملیحه
مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
تیزفهم فرد.غلامرضا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ث
ثانوی.وحید
مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ثنایی پور.هادی
موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جودکی.بهزاد
موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
چ
چراغعلی.محمودرضا
موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حسن پور.اسماعیل
ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حسین زاده لطفی.فرهاد
ارزیابی کارایی شرکت های هواپیمایی با هدف کاهش پتانسیل گرمایش جهانی با روش تحلیل پوششی داده های دومرحله ای استوار با خروجی نامطلوب
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسینی.سیدعرفان
مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیطهای خشک و شبه بیابانی)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
حیدری.مجتبی
تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حیدریان.گالیا
ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خ
خردرنجبر.مریم
واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خمسه.عباس
ارائه مدل عوامل موثر بر پیادهسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خمسه.عباس
واکاوی ابعاد و مولفه های موثر بر مدیریت سبد پروژههای تحقیق و توسعه پایدار در حوزه خدمات سلامت
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ر
رادفر.محمدرضا
بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ربیعی.مهناز
طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رستمی.راحله
پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رمضانی.فهیمه
طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
رنگریز.حسن
الگوی ظرفیتسازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیطزیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
روح الامینی.مهدی
شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روستایی.امین
طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ز
زارعی.رضا
طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
زند حسامی.حسام
ارائه مدل عوامل موثر بر پیادهسازی مدیریت زنجیره تأمین سبز با رویکردی نوآورانه به صنعت ساخت و ساز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
زنگانه. موسی الرضا
طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
س
سالاریان. پوریا
الگوی ظرفیتسازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیطزیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سعیدی.پرویز
الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سعیدی.پرویز
طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
سمیعی.روح اله
بررسی تأثیر عملکردهای بازیوارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شریف زاده.محمد شریف
موانع توسعه کارآفرینی سبز در فرآیند فرآوری محصولات صنعت سنگ ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شعار.مریم
مدلی برای تحلیل توانمندسازهای زنجیره تأمین سبز در صنعت خودرو ایران
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شهامت.نادر
طراحی و اعتباریابی الگوی ساختار سازمانی در شهرداری شیراز: یک مطالعه ترکیبی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ص
صالحی.علی رضا
طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
صالحی.محمد حسین
الگوی بانکداری شرکتی مبتنی بر کسب و کار های سبز
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صفری.مریم
رابطه بین ارزش های محیطی و خلاقیت سبز با نقش تعدیلی شیوه های منابع انسانی سبز
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ط
طاهری کیا.فریز
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت سبز فرآیند بازاریابی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
طبری.مجتبی
طراحی الگوی ارزیابی حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
طبری.مجتبی
ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ع
عباس پور اسفدن.قنبر
طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عباسی.طیبه
الگوی ظرفیتسازی نهادی در زمینه خط و مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیطزیست: رویکرد نوین در مدیریت سبز منابع محیط زیست
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عربی.اصغر
بهینه سازی مسیریابی توزیع سبزچند محصولی توسط الگوریتم فرا ابتکاری سئو
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
علی ئی.شاپور
تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
علیقلی.منصوره
بررسی رابطه بین مدیریت زنجیره تأمین سبز، سرمایه فکری سبز و سیستم اطلاعاتی سبز با عملکرد زیست محیطی و عملکرد مالی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غفورنیا.محمد
ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
غیاث آبادی فراهانی.مریم
شناسایی عوامل موثر در درگیری مشتری بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست در صنعت مد و لباس پایدار
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فرهادی.علی
طراحی مدل سطحبندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خطمشیگذاری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فریبرزی.الهام
مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فهیم دوین.حسن
طراحی و تدوین مدل مدیریت اثربخش در ورزش معلولین کشور مبتنی بر توسعه سلامت
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ک
کلانتری.بهنام
مردم، درختان و بیابان: مقابله با بیابان زایی (تجربه مدیریت منابع زیست محیطی در محیطهای خشک و شبه بیابانی)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کیوانی.شیروان
تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ل
لطف الهی حقی.ماهرخ
تحلیل نقش مدیریت منابع انسانی سبز در پیش بینی رفتار سبز کارکنان با توجه به نقش میانجی دانش محیطی مدیران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
متکی.ولی اله
حمایت مدیریت، جهتگیری زیستمحیطی و عملکرد سازمانی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و عملکرد محیطی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
متولی طاهر.جواد
مدل سطح بندی عوامل موثر بر بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد نوآوری سبز در سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی)
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمدعلیپور.نرگس
طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمدی ازنی.اسماعیل
طراحی الگوی ارزیابی حکمرانی خوب در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توسعه پایدار
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدی.حسین
طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمودزاده واشان.مهدی
طراحی مدل بازاریابی اینفلوئنسر سبز در خرید خدمات گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مدیری.محمود
تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مزیدی.علیرضا
طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مستقیمی.محمود رضا
طراحی الگوی همآفرینی ارزش با رویکرد منابع انسانی سبز در دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مظفری قادیکلائی.فاطمه
پیشران های ساختاری تأثیرگذار بر کاهش اثرات مخرب بلندمرتبه سازی بر جریان عملکردی باد (مطالعه موردی: منطقه 22 تهران)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معصومی.الهه
مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معطوفی.علیرضا
طراحی مدل سطحبندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خطمشیگذاری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
معطوفی.علیرضا
ارائه مدل اجرای خطمشیهای مدیریت منابع انسانی سبز با تاکید بر رهبری معنوی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مفتاح.نیوشا
حمایت مدیریت، جهتگیری زیستمحیطی و عملکرد سازمانی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و عملکرد محیطی
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مقدم.ابوالفضل
تبیین فراتحلیل مسائل بازاریابی سبز و پایداری در صنعت CNG
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مکی زاده.وحید
ارائه الگوی بازاریابی سبزدر موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهرانی.هرمز
بررسی تأثیر عملکردهای بازیوارسازی سبز بر مدیریت تجربه و نتایج رفتاری در میان مشتریان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نبوتی.حجت
بهینه سازی مسیریابی توزیع سبزچند محصولی توسط الگوریتم فرا ابتکاری سئو
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
نجاتی.نسرین
طراحی مدل سطحبندی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد خطمشیگذاری
[
دوره4,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
نجفی،.سید اسماعیل
ارزیابی کارایی شرکت های هواپیمایی با هدف کاهش پتانسیل گرمایش جهانی با روش تحلیل پوششی داده های دومرحله ای استوار با خروجی نامطلوب
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نعیمی نظام آباد.مهدی
مدل بازاریابی عصبی در خدمات الکترونیکی سبز بانک صادرات ایران
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نوراله زاده.نوروز
طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا)
[
دوره4,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
و
وظیفه دوست.حسین
طراحی و تبیین الگوی مدیریت رابطه با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی و با تاکید بر مدیریت سبز
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ه
هاشمیان نژاد.فریده
مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد مسئولیت های اجتماعی در سازمان
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1403]