احمدنژاد.محمود
رابطه بین هوش سازمانی و هوش هیجانی با رفتارتابعیت سازمانی در بین معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
اسماعیلی.معصومه
تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
اکاتی.حمید
ارائه الگوی ساختاری بهره وری بر اساس سرمایه اجتماعی وسرمایه فکری در آموزش وپرورش
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
اورنگی.عبدالمجید
رابطه هوش اجتماعی با مهارتهای کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستانهای شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
آ
آذر.مهدی
رابطه هوش اجتماعی با مهارتهای کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستانهای شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
آزادیان.شراره
مستند سازی الگوی مدیریت برآموزش در پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان و سلامت سازمانی کلاس درس
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
آشوری زنجانی.مریم
نقش رگههای شخصیت در پیشبینی میزان تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارمندان: مطالعه موردی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
آقاجانی.حسنعلی
مدل معادلات ساختاریِ ارتباط میان ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (شاهد تجربی: اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر و بهنمیر)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
آهمه.فروغ
نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ب
باقری قاجاری.مهدیه
نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
بامشادی.پارسا
ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
براری.رضا
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
پ
پورمند.رسول
رابطه بین هوش سازمانی و هوش هیجانی با رفتارتابعیت سازمانی در بین معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
ث
ثواب.لیلا
مطالعه تجربی رابطه بین انعطافپذیری سازمانی و عدالت سازمانی در محیطهای دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
ج
جانی.نیلوفر
نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
جباری ظهیرابادی.علی
ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارس
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
جعفری.نصرت
اثر هوش عاطفی در بهبود رضایت و عملکرد شغلی کارکنان در نهادهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
جمال زاده.محمد
مقایسه عملکرد مدیران گروههای آموزشی دانشگاه از نظر مهارتهای سه گانه مدیریتی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
جمشیدی.لاله
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
حسنی.محمد
تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفهای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
خ
خائف الهی.احمد علی
روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیری سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی (مطالعه مورد کارکنان دانشگاه ارومیه)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
خباره.کبری
تبیین نقش سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی درگرایش به نوآوری سازمانی آنان (مورد: دانشگاه بیرجند)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
د
درستکار.آرنوش
نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
دل آرا.صلاح
تبیین نقش سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی درگرایش به نوآوری سازمانی آنان (مورد: دانشگاه بیرجند)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
دهقان.محسن
ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
دهقانپور.ثنا
تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفهای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
ذ
ذوقی پور.سودابه
مستند سازی الگوی مدیریت برآموزش در پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان و سلامت سازمانی کلاس درس
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ر
رزمجو.محمدمهدی
نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
رمضانخانی.فاطمه
بررسی موانع تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
رنجبری پور.طاهره
میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ز
زرین کمر.رضا
بررسی راههای توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
زوار.جواد
نقش سبکهای تدریس معلمان بر میزان بی انضباطیهای دانش آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
س
ساده.احسان
ارزیابی مدل رهبری مشترک در تیم خلق دانش در اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
سلطانزاده.وحید
روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیری سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی (مطالعه مورد کارکنان دانشگاه ارومیه)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
سمیعی.روح الله
ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارس
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
سید عباس زاده.میر محمد
روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیری سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی (مطالعه مورد کارکنان دانشگاه ارومیه)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
سیدالشهدایی.رویا
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی با کارآفرینی کارکنان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
ش
شریعتمداری.مهدی
نیازسنجی ارائه خدمات نظارت و راهنمایی آموزشی دبیران شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
ص
صادقی.الهه
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
صادقی.سهراب
نیازسنجی ارائه خدمات نظارت و راهنمایی آموزشی دبیران شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
صالحی.رضوان
تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
صمدی میارکلائی.حمزه
مدل معادلات ساختاریِ ارتباط میان ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (شاهد تجربی: اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر و بهنمیر)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
ع
عباسی.محمد
نیازسنجی ارائه خدمات نظارت و راهنمایی آموزشی دبیران شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
عسکری.علی
تبیین نقش سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی درگرایش به نوآوری سازمانی آنان (مورد: دانشگاه بیرجند)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
عسکری.علی
تبیین نقش سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی درگرایش به نوآوری سازمانی آنان (مورد: دانشگاه بیرجند)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
علوی لنگرودی.سیدکاظم
رابطهی بین رضایت شغلی، تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی دبیران
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
غ
غلام محمدی.هادی
رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای هویت با رضایت از زندگی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
ف
فتح اله زاده.محمد
ارائه الگوی ساختاری بهره وری بر اساس سرمایه اجتماعی وسرمایه فکری در آموزش وپرورش
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
فیروزی مقدّم.محمود
ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ک
کزازی.میرجلال الدین
بررسی راههای توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
کهندل.مهدی
نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ل
لطفی پور.لیلا
مقایسه عملکرد مدیران گروههای آموزشی دانشگاه از نظر مهارتهای سه گانه مدیریتی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
لکزایی.حسین
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
لیموئی.فرناز
تبیین روابط چندگانه میان قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در دانشگاههای منتخب اصفهان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
م
محبی.سمیه
اثر هوش عاطفی در بهبود رضایت و عملکرد شغلی کارکنان در نهادهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
محمدجانی.صدیقه
رابطه هوش فرهنگی با سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری اعضای هیات علمی
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
محمدی.سحر
رابطه اخلاق کاری اسلامی، انصاف و علاقه به پول با رضایت شغلی معلمان
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
محمدی.شهلا
تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفهای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
محمدی.مهدی
مطالعه تجربی رابطه بین انعطافپذیری سازمانی و عدالت سازمانی در محیطهای دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
مرادی.محمود
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر استقرار مدارس هوشمند در استان گیلان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
مرتضوی کهنگی.اعظم سادات
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
مظهری.ابوالفضل
مدل معادلات ساختاریِ ارتباط میان ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (شاهد تجربی: اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر و بهنمیر)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
معاذی نژاد.مهوش
ارزیابی مدل رهبری مشترک در تیم خلق دانش در اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
مغانلو.مهناز
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
ملائی.کیومرث
بررسی موانع تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
مهکی.فرهاد
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر استقرار مدارس هوشمند در استان گیلان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
ن
ناصرزاده.سالم
اثر هوش عاطفی در بهبود رضایت و عملکرد شغلی کارکنان در نهادهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ناصری.سعید
رابطه بین هوش سازمانی و هوش هیجانی با رفتارتابعیت سازمانی در بین معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
نویدی مهر.حمیدرضا
مستند سازی الگوی مدیریت برآموزش در پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان و سلامت سازمانی کلاس درس
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ه
همدانی خمسه.یاسمن
تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفهای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
هویدا.رضا
تبیین روابط چندگانه میان قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی از دیدگاه اعضای هیئت علمی در دانشگاههای منتخب اصفهان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]