ا

  • احمدی.امینه طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • اعتباریان.اکبر ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • انتظاری.منیرالسادات طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]

آ

  • آراسته.حمید رضا طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]

پ

  • پارسانژاد.لیلا الگوی دانشگاه کارآفرین با تاکید بر دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]

ج

  • جباری ظهیرابادی.علی طراحی مدل اثربخشی مدیران آموزش و پرورش استان لرستان (مطالعه موردی: مدیران دوره دوم متوسطه) [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • جعفری هرندی.رضا تعیین ابعاد الگوی تغییر بینش معلمان با هدف آموزش کارآفرینانه کتاب های درسی دوره متوسطه [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • جلالوندی.مهناز بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]

ح

  • حسنی.حسین عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حسینی رباط.سیده منصوره ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت استقرار آموزش مجازی در ادارات ورزش و جوانان فارس [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]
  • حسینی.سیده اسما نقش میانجی‌گری بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین تاب‌آوری و ارتباط مثبت در مدرسه [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حکاک.محمد مدل سازی شاخص‌های رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]

ر

  • رنجبری پور.طاهره شناسایی مولفه های شایستگی رهبری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • روستا.زهرا شناسایی مولفه های توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • روستا.زهرا ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویت‌گرایی در آموزش‌و‌پرورش [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • ریاحی راد.داریوش طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]

س

  • سپهوند.رضا مربی‌گری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]
  • سرمدی.محمد رضا طراحی مدل عِلّی عوامل موثر بر انتقال یادگیری الکترونیک ادراک شده در بین کارکنان شرکت های توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]

ش

  • شمالی اسکویی.آرزو شناسایی ابعاد و مولفه های برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی براساس رویکرد چندفرهنگی: نظریه پردازی داده بنیاد کلاسیک [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]

ص

  • صادقی.آرزو بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • صادقی.حسین ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • صالحی.مسلم شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • صباغی.شقایق اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • صمدی.پریسا بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ع

  • عنبری.اکبر طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]

ق

  • قره باغی.محمد اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل تبیین عوامل مؤثر بر تجاری سازی تحقیقات در حوزه علوم تربیتی [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • کردستانی.فرشته ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • کیانیان.فرامرز واکاوی عملکرد حرفه‌ای راهبران آموزشی- تربیتی از منظر مدیر آموزگاران و معلمان مدارس ابتداییِ چند پایة روستایی [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]

م

  • محمدی.ابراهیم ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.شیرکوه بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • محمدی.مهدی طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • مدهنی.سمیرا طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]
  • مظفری.سولماز طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران [ دوره12, شماره 4 - پاییز سال 1400]

ن

  • نامی.کلثوم ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نوح پور.اصغر طراحی الگوی بلوغ قابلیت منابع انسانی در میان اعضای هیأت علمی بر مبنای نظریه داده بنیاد( مورد مطالعه :دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس) [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]
  • نوه ابراهیم.عبدالرحیم طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ه

  • همت یار.میر بشیر بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ی

  • یعقوبی.مرضیه شناسایی الگوی بومی دانشگاه نسل چهارم کارآفرینی دانشگاه آزاد و بررسی ویژگی‎های روانسنجی آن [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]