ر

  • رضایی.فرزین نقش حاکمیت شرکتی و ساختار بازار در بهره وری شرکتها [ دوره5, شماره 6 - بهار سال 1393]
  • رضائی.جواد ارزیابی کارآیی عملکرد شرکت های تعاون یهای مصرف در استان های کشور )با استفاده از روش برنام هریزی خطی [ دوره5, شماره 7 - تابستان سال 1393]
  • رفعتی.جواد بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری [ دوره5, شماره 7 - تابستان سال 1393]
  • رفعتی.جواد نقش عوامل مؤثر تمایلات مشتریان بر تبلیغات شفاهی )موردکاوی: صنعت رستوران( [ دوره5, شماره 6 - بهار سال 1393]