رضایی.فرزین
نقش حاکمیت شرکتی و ساختار بازار در بهره وری شرکتها
[
دوره5,
شماره
6
- بهارسال
1393]
رضائی.جواد
ارزیابی کارآیی عملکرد شرکت های تعاون یهای مصرف در استان های کشور )با استفاده از روش برنام هریزی خطی
[
دوره5,
شماره
7
- تابستانسال
1393]
رفعتی.جواد
بررسی تأثیر ابعاد یکفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستورا نهای غذای فوری
[
دوره5,
شماره
7
- تابستانسال
1393]
رفعتی.جواد
نقش عوامل مؤثر تمایلات مشتریان بر تبلیغات شفاهی )موردکاوی: صنعت رستوران(
[
دوره5,
شماره
6
- بهارسال
1393]