ش

  • شمس.غزال بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات [ دوره10, شماره 33 - تابستان سال 1397]
  • شیدایی.سایه بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد دورکاری در دستگاههای اجرایی کشور با رویکرد فصل اول قانون تحول اداری دولت [ دوره10, شماره 34 - پاییز سال 1397]
  • شیرازی.بابک ارائه مدلی برای ارتقاء نوآوری در سازمانهای خدمات محور: شواهدی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری [ دوره10, شماره 0 - زمستان سال 1397]
  • شیرازی.محمود ارزیابی الگوی مناسب اجرای استراتژی درشرکت‌های آب و فاضلاب [ دوره10, شماره 34 - پاییز سال 1397]
  • شیری.اردشیر تأثیر ارزیابی 360 درجه بر عدالت سازمانی ادراک شده و پایداری شرکت [ دوره10, شماره 32 - بهار سال 1397]