شمس.غزال
بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات
[
دوره10,
شماره
33
- تابستانسال
1397]
شیدایی.سایه
بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد دورکاری در دستگاههای اجرایی کشور با رویکرد فصل اول قانون تحول اداری دولت
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
شیرازی.بابک
ارائه مدلی برای ارتقاء نوآوری در سازمانهای خدمات محور: شواهدی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری
[
دوره10,
شماره
0
- زمستانسال
1397]
شیرازی.محمود
ارزیابی الگوی مناسب اجرای استراتژی درشرکتهای آب و فاضلاب
[
دوره10,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
شیری.اردشیر
تأثیر ارزیابی 360 درجه بر عدالت سازمانی ادراک شده و پایداری شرکت
[
دوره10,
شماره
32
- بهارسال
1397]