ت

  • تبریزیان.بیتا طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی (نشان ساخت ایران) در بازارهای منطقه‌ای (مطالعه موردی: صادرات تجهیزات برق فشار قوی-ترانسفورماتور) [ دوره13, شماره 45 - تابستان سال 1400]
  • تشکری.مینو الگوی تاثیر تکنولوژی های نوین ارتباطی بر چابک سازی سازمان های رسانه ای [ دوره13, شماره 45 - تابستان سال 1400]
  • تقی پور ظهر.علی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر برنامه‌های بالنده سازی حرفه‌ای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران [ دوره13, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • تقی پور ظهیر.علی شناسایی و تحلیل عوامل اثرگذار بر برنامه‌های بالنده سازی حرفه‌ای مدیران ارشد صنعت مخابرات ایران [ دوره13, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • تقی پوریان گیلانی.محمد جواد مدل‌سازی پیشران‌های نشاط سازمانی کارکنان دانشی به روش تحلیل تماتیک [ دوره13, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • تولائی.حمید رضا طراحی و تدوین مدل راهبردهای نوین سرمایه انسانی مبتنی بر تحول فناوری دیجیتال [ دوره13, شماره 44 - بهار سال 1400]
  • تیموری.ناهید بررسی اثرات مدیریت کیفیت بر رقابت‌پذیری شرکت‌های بیمه [ دوره13, شماره 0 - زمستان سال 1400]