خ

  • خانیکی.هادی طراحی مدل توسعه دیپلماسی فرهنگی ایران و ایتالیا [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خبیری.مهرنوش طراحی مدل بازاریابی اخلاقی متناسب با فرهنگ ملی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شهر شیراز) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • خرمی نژاد.مهرنوش نقش رسانه هوشمندکودک و نوجوان درآموزش تفکر نقادانه [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • خوش اندام شورچه.عارف شناسایی راهکارهای عملی به منظور بهره برداری از بازاریابی تعاملی مبتنی بر فضای مجازی در حوزه گردشگری سلامت [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1401]