ابطحی. معصومه السادات
بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
امیدی.سپیده
کاوش در نظرات مدیران آموزشی درباره نقشها و وظایف رهبری توزیعی در آموزش عالی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ج
جلالی بارزاری.سارا
شاخصها و مؤلفه های برنامه درسی تربیتبدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ح
حاجی پور.نجمه
شایستگیهای مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
حدادنیا.سیروس
تدوین الگوی برنامه درسی مقاومتی مبتنی بر آموزه های دینی و متون اسلامی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
حسن زاده خمسی.معصومه
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خ
خادمی.بهبود
بررسی رابطه ذهنآگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نیریز در سال تحصیلی 402-1401
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خداوردی.حسن
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
خیرالهی.محمد علی
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
د
داودی شاندیز.رویا
بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ر
راحتی.طیبه
بررسی رابطه ذهنآگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نیریز در سال تحصیلی 402-1401
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ز
زیرک پور نامی ور.مریم
مقایسه اثربخشی آموزش فنون اسکمپر و تریز بر خلاقیت دانش آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
زین الدینی میمند.زهرا
شایستگیهای مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
س
سادات ابطحی.معصومه
شاخصها و مؤلفههای الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین)
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
سلطانی.حسین
شاخصها و مؤلفه های برنامه درسی تربیتبدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
سلیمی.لادن
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ش
شکوهی.راحله
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ع
عاشوری.مهدی
بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ف
فلاح مهنه.تورج
شاخصها و مؤلفه های برنامه درسی تربیتبدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
فلاح.وحید
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ک
کبیری سامانی. معصومه
شاخصها و مؤلفههای الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین)
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
کیان.مرجان
شاخصها و مؤلفههای الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین)
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
م
مشایخ.فهیمه
پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
مقامی.حمیدرضا
بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
منظری توکلی.حمدا....
شایستگیهای مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
منظری توکلی.وحید
شایستگیهای مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
مهدوی نسب.یوسف
شاخصها و مؤلفههای الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین)
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
مؤمنی مهموئی.حسین
شاخصها و مؤلفه های برنامه درسی تربیتبدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
ن
نجارپور استادی.سعید
مقایسه اثربخشی آموزش فنون اسکمپر و تریز بر خلاقیت دانش آموزان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
نیازیان.ملیحه
برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]
و
ولی زاده.رحمان
تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران
[
دوره16,
شماره
3
- زمستانسال
1403]