ا

  • ابطحی. معصومه السادات بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • امیدی.سپیده کاوش در نظرات مدیران آموزشی درباره نقش‌ها و وظایف رهبری توزیعی در آموزش عالی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ج

  • جلالی بارزاری.سارا شاخص‌ها و مؤلفه های برنامه درسی تربیت‌بدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ح

  • حاجی پور.نجمه شایستگی‌های مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • حدادنیا.سیروس تدوین الگوی برنامه درسی مقاومتی مبتنی بر آموزه های دینی و متون اسلامی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • حسن زاده خمسی.معصومه پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

خ

  • خادمی.بهبود بررسی رابطه ذهن‌آگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 402-1401 [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • خداوردی.حسن تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • خیرالهی.محمد علی تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

د

  • داودی شاندیز.رویا بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ر

  • راحتی.طیبه بررسی رابطه ذهن‌آگاهی با تفکر انتقادی و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 402-1401 [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ز

  • زیرک پور نامی ور.مریم مقایسه اثربخشی آموزش فنون اسکمپر و تریز بر خلاقیت دانش آموزان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • زین الدینی میمند.زهرا شایستگی‌های مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

س

  • سادات ابطحی.معصومه شاخص‌ها و مؤلفه‌های الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین) [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • سلطانی.حسین شاخص‌ها و مؤلفه های برنامه درسی تربیت‌بدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • سلیمی.لادن برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ش

  • شکوهی.راحله پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ع

  • عاشوری.مهدی بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ف

  • فلاح مهنه.تورج شاخص‌ها و مؤلفه های برنامه درسی تربیت‌بدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • فلاح.وحید برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ک

  • کبیری سامانی. معصومه شاخص‌ها و مؤلفه‌های الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین) [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • کیان.مرجان شاخص‌ها و مؤلفه‌های الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین) [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

م

  • مشایخ.فهیمه پیش¬بینی تقلب تحصیلی آنلاین در دوران آموزش مجازی بر اساس هوش موفق و باورهای ضمنی هوش در دانش¬آموزان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • مقامی.حمیدرضا بررسی شخصی سازی یادگیری دانش آموزان ۷ الی ۱۲ سال مبتنی بر هوش مصنوعی [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • منظری توکلی.حمدا.... شایستگی‌های مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • منظری توکلی.وحید شایستگی‌های مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست مورد مطالعه شهر کرمان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • مهدوی نسب.یوسف شاخص‌ها و مؤلفه‌های الگوی آموزش شهروند الکترونیک (مطابق با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین) [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • مؤمنی مهموئی.حسین شاخص‌ها و مؤلفه های برنامه درسی تربیت‌بدنی دانش آموزان دارای نیاز ویژه مدارس استثنایی: فراترکیب براساس مدل اروین [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

ن

  • نجارپور استادی.سعید مقایسه اثربخشی آموزش فنون اسکمپر و تریز بر خلاقیت دانش آموزان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]
  • نیازیان.ملیحه برازش الگوی توسعه حرفه ای خودراهبر دانشجو معلمان با رویکرد یاد گیری خرد فناورانه در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]

و

  • ولی زاده.رحمان تبیین هدف چهارم از سند 2030 در آموزش فراگیر دختران و پسران در مقایسه با حق آموزش برابر در فقه و حقوق ایران [ دوره16, شماره 3 - زمستان سال 1403]