A

  • Abbasi.Ghodratollah مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Ahour.Touran رابطه بین ویژگی های شخصیتی زبان آموزان ایرانی و جرات آنها: مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Aliasgharzadeh.Akbar تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • assadi.nader تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

B

  • Banayazdi.Fatemeh تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]

D

  • Derakhshan.Ali تحلیل سبک‌شناختی چکیده‌ی پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

F

  • Farnia.Maryam مطالعة میان‌فرهنگی بی‌ادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Farrokhi.Mohamma Hasan ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسی‌زبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]

H

  • haghverdi.hamidreza تحلیل پیکره قیدهای بیان دیدگاه در مقالات علمی انگلیسی زبانان و زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Hakimzadeh.Afsaneh تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Hosseini.Sahar مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]

K

  • Kalantari Khandani.Ezatollah ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسی‌زبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Karimi.Mahzad به کارگیری تکنیک فتوویس در جهت بهبود تفکر انتقادی و حساسیت بین فرهنگی در بین زبان آموزان دختر و پسر ایرانی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

M

  • Marashi.Hamid مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Mazandarani.Omid بررسی اشتباهات گرامری در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در سطوح مختلف [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Mirzayian.Bahram مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

N

  • Nouri.Farzaneh تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

S

  • Saeidi.Mahnaz مهارتهای تدریس مدرسان انگلیسی و تمایل به ارتبا ط زبان آموزان: دیدگاه مدرسان و زبان آموزان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]
  • Saidi.Mavadat رابطه بین هوش های زبانی و منطقی زبان آموزان ایرانی و فراوانی مغلطه ها و شواهد در نوشتار استدلالی: مطالعه ای براساس جنسیت [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Seifoori.Zohreh تاثیر کارهای نوشتاری مبتنی بر هوش های چندگانه بر صحت دستوری، ساختارمندی و روانی کلام نوشتاری زبان آموزان در بافت زبان خارجی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Sheibani.Zahra مطالعة میان‌فرهنگی بی‌ادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

Y

  • yoosefi oskuee.mohammad تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]

Z

  • zoghi.masoud پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان: مدل ساختاری تاثیر تعامل بین معلم و دانش آموز و یادگیری خود تنظیمی [ Vol.12, Issue 25 - Spring Year 2020]
  • Zokaeieh.Siavash تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان [ Vol.12, Issue 24 - Autumn Year 2019]