Abbasi.Ghodratollah
مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Ahour.Touran
رابطه بین ویژگی های شخصیتی زبان آموزان ایرانی و جرات آنها: مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Aliasgharzadeh.Akbar
تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
assadi.nader
تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
B
Banayazdi.Fatemeh
تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
D
Derakhshan.Ali
تحلیل سبکشناختی چکیدهی پایاننامههای دانشجویان کارشناسیارشد رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
F
Farnia.Maryam
مطالعة میانفرهنگی بیادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Farrokhi.Mohamma Hasan
ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسیزبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
H
haghverdi.hamidreza
تحلیل پیکره قیدهای بیان دیدگاه در مقالات علمی انگلیسی زبانان و زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Hakimzadeh.Afsaneh
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Hosseini.Sahar
مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
K
Kalantari Khandani.Ezatollah
ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسیزبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Karimi.Mahzad
به کارگیری تکنیک فتوویس در جهت بهبود تفکر انتقادی و حساسیت بین فرهنگی در بین زبان آموزان دختر و پسر ایرانی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
M
Marashi.Hamid
مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Mazandarani.Omid
بررسی اشتباهات گرامری در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در سطوح مختلف
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Mirzayian.Bahram
مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
N
Nouri.Farzaneh
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
S
Saeidi.Mahnaz
مهارتهای تدریس مدرسان انگلیسی و تمایل به ارتبا ط زبان آموزان: دیدگاه مدرسان و زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Saidi.Mavadat
رابطه بین هوش های زبانی و منطقی زبان آموزان ایرانی و فراوانی مغلطه ها و شواهد
در نوشتار استدلالی: مطالعه ای براساس جنسیت
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Seifoori.Zohreh
تاثیر کارهای نوشتاری مبتنی بر هوش های چندگانه بر صحت دستوری، ساختارمندی و روانی کلام نوشتاری زبان آموزان در بافت زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Sheibani.Zahra
مطالعة میانفرهنگی بیادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Y
yoosefi oskuee.mohammad
تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Z
zoghi.masoud
پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان: مدل ساختاری تاثیر تعامل بین معلم و دانش آموز و یادگیری خود تنظیمی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Zokaeieh.Siavash
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]