A

  • Alizadeh Oghyanous.Parastoo بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن [ Vol.10, Issue 21 - Winter Year 2017]
  • Alizadeh Oghyanous.Parastoo تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]
  • Ashraf.Hamid آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟ مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت و مقطع تحصیلی آنها [ Vol.10, Issue 20 - Autumn Year 2017]