آ

  • آذری.حسن اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ب

  • باران زهی.راشد طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ح

  • حاتمی نسب.سید حسن طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]

غ

  • غلام زاده.داریوش اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • میرابی. وحید رضا اولویت بندی مولفه های موثر مدل برند کارفرمایی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی( مورد کاوی در صنعت برق ایران) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نایب زاده.شهناز طراحی الگوی پیش بینی محرک های بهبود سبک زندگی بازاریابان مسلمان ایرانی [ دوره4, شماره 2 - تابستان سال 1404]