داودی.سید محمد رضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دائی کریم زاده. سعید
اصول تفسیرقراردادها درحقوق ایران، اسلام وکنوانسیون بیع بین المللی کالا
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
دلوی.محمدرضا
بررسی تأثیر اخلاق بازاریابی اسلامی و بازاریابی همگرایی بر عملکرد بانک با نقش میانجی فرهنگ خدمتگزاری
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]