ح

  • حاجی محمدعلی جهرمی.مقداد بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری [ دوره14, شماره 50 - زمستان سال 2020]
  • حسن زاده.رضا انتخاب طرح جانمایی با استفاده از رویکرد فازی و روش PROMETHEE II [ دوره14, شماره 50 - زمستان سال 2020]
  • حسنی.سید رضا طراحی مدل زنجیره تأمین پایدار با تأکید بر عوامل رفتاری برای مواد غذایی استان کرمانشاه [ دوره14, شماره 48 - تابستان سال 2019]
  • حسینی.هادی ارائه الگویی جهت تسهیل انتقال فناوری با محوریت واسطه‏های نوآوری باز [ دوره14, شماره 48 - تابستان سال 2019]
  • حقیقت منفرد.جلال طراحی مدل هوش تجاری چابک با استفاده از تحلیل مضمون و رویکرد فازی در هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره14, شماره 50 - زمستان سال 2020]