ک

  • کاشفی نیشابوری.محمد رضا پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد [ دوره13, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • کردلویی.حمید رضا طراحی مدل اجرای خط‌مشی دانشگاه کارآفرین مبتنی بر سیاست‌های علم و فناوری [ دوره13, شماره 47 - پاییز سال 1401]
  • کریمی راد.سهیل ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند [ دوره13, شماره 46 - تابستان سال 1401]
  • کمال خانی.شهرزاد شناسایی خط مشی های اثر بخش هوشمند سازی مدارس بر کیفیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی استان تهران [ دوره13, شماره 48 - زمستان سال 1401]
  • کیا.بهزاد مدل ارزیابی خط‌مشی مالیات بر ارزش افزوده بخش صنعت [ دوره13, شماره 45 - بهار سال 1401]