کاشفی نیشابوری.محمد رضا
پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
46
- تابستانسال
1401]
کردلویی.حمید رضا
طراحی مدل اجرای خطمشی دانشگاه کارآفرین مبتنی بر سیاستهای علم و فناوری
[
دوره13,
شماره
47
- پاییزسال
1401]
کریمی راد.سهیل
ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند
[
دوره13,
شماره
46
- تابستانسال
1401]
کمال خانی.شهرزاد
شناسایی خط مشی های اثر بخش هوشمند سازی مدارس بر کیفیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی استان تهران
[
دوره13,
شماره
48
- زمستانسال
1401]
کیا.بهزاد
مدل ارزیابی خطمشی مالیات بر ارزش افزوده بخش صنعت
[
دوره13,
شماره
45
- بهارسال
1401]