A

  • Adabi.Shaiesteh Learning Organization Model in Agricultural Cooperatives of Iran: A Two-Step Approach to SEM Based on DLOQ [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Adebayo.Sijuade Perceived Effectiveness of Japan International Cooperation Agency (Jica)-Rice Processing Technologies Utilization among Rice Processors in Kogi State, Nigeria [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Aghazadeh.Hashem استراتژی‌ها و راهکارهای توسعه صادرات میوه و تره بار ایران به روسیه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Akubo.RA Perceived Effectiveness of Japan International Cooperation Agency (Jica)-Rice Processing Technologies Utilization among Rice Processors in Kogi State, Nigeria [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Aliahmadi.Neda اثرات تغییر اقلیم بر عملکرد چغندرقند با تأکید بر ریسک تولید محصول در ایران [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • alipouredarvish.zahra مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Amar.teymoor Role of Small Towns in Rural Development Using Concentration Index and Location Quotient (LQ) (Case Study: Roudbar) [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Amirteimoori.Alireza پیش‌بینی صادرات زعفران ایران با مقایسه الگوریتم های یادگیری ماشین [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • arfaee.Masoomeh بررسی چالش های سرمایه گذاری خارجی در شرکت کشت و صنعت شهید رجایی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Azadehdel.mohammadreza طراحی الگوی تمایل به خرید محصولات ارگانیک مشتریان با تاکید بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]

B

  • Basir.Shayan طراحی الگوی تمایل به خرید محصولات ارگانیک مشتریان با تاکید بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Bolarin.Olufemi Perceived Effectiveness of Japan International Cooperation Agency (Jica)-Rice Processing Technologies Utilization among Rice Processors in Kogi State, Nigeria [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Bondori.Abolmohammad مولفه های اثرگذار بر رفتار بهداشتی و ایمنی گندم کاران در استفاده از آفت کش های شیمیایی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]

C

  • Chitere.Preston Determinants of Smallholder Farmers' Access to Agricultural Extension Channels and their Effects on Awareness and Compliance with Good Agricultural Practices in Kenya [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]

D

  • Dehyouri.sahar بررسی چالش های سرمایه گذاری خارجی در شرکت کشت و صنعت شهید رجایی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]

E

  • Ebrahimi.Abdolhamid مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Elisi.Argachew Challenges of leadership in transforming farmers training center services in South nation nationalities and peoples region, South Omo zone North Aari woreda, Ethiopia [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]

F

  • Fadaei Eshkiki.Mehdi پیش‌بینی صادرات زعفران ایران با مقایسه الگوریتم های یادگیری ماشین [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]

G

  • Ghaffari.Rahman طراحی مدل ساختاری تفسیری (ISM) عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات لبنی [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]

I

  • Imani.Bahram مولفه های اثرگذار بر رفتار بهداشتی و ایمنی گندم کاران در استفاده از آفت کش های شیمیایی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]

K

  • Kariuki.James Determinants of Smallholder Farmers' Access to Agricultural Extension Channels and their Effects on Awareness and Compliance with Good Agricultural Practices in Kenya [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • kheirollahi.mahbubeh تحلیل ریشه ای عوامل محدود کننده کشاورزی چندکارکردی در ایران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Khosrosereshki.Mohammadjavad نابرابری مصرف در خانوار روستایی ایران [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Komolafe.Sola Perceived Effectiveness of Japan International Cooperation Agency (Jica)-Rice Processing Technologies Utilization among Rice Processors in Kogi State, Nigeria [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]

M

  • Mahfoozi.Hafez Identifying and Ranking Marketing Strategies to Develop Iran's Leather Market: The Case of Maral Leather Company [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Mwangi.James Determinants of Smallholder Farmers' Access to Agricultural Extension Channels and their Effects on Awareness and Compliance with Good Agricultural Practices in Kenya [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]

N

  • naderi.nader رویکرد آمیخته در طراحی الگوی توسعه رفتار کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی استان کرمانشاه [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • nozari.niv The Effects of Climate Change on Iran's Sugarcane Production (Case study: Khuzestan Sugarcane) [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]

O

  • Ommani.Ahmadreza Learning Organization Model in Agricultural Cooperatives of Iran: A Two-Step Approach to SEM Based on DLOQ [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Ooshaksaraie.Maryam طراحی الگوی تمایل به خرید محصولات ارگانیک مشتریان با تاکید بر رسانه های اجتماعی مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]

R

  • roosta.Koroush رویکرد آمیخته در طراحی الگوی توسعه رفتار کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی استان کرمانشاه [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]

S

  • Saberi Haghaegh.Rahmat Ali استراتژی‌ها و راهکارهای توسعه صادرات میوه و تره بار ایران به روسیه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Safari.Nasim اثرات تغییر اقلیم بر عملکرد چغندرقند با تأکید بر ریسک تولید محصول در ایران [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Seymohammadi.Samireh امکان‏‌سنجی توسعۀ کارآفرینی گردشگری در نواحی روستایی شهرستان دره‏ شهر: کاربرد مدل SWOT-AHP [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Shiri.Nematollah امکان‏‌سنجی توسعۀ کارآفرینی گردشگری در نواحی روستایی شهرستان دره‏ شهر: کاربرد مدل SWOT-AHP [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Shokri.Shahab Alddin Effect of the Olive Value Chain on the Assets of Olive Orchard Owners in Rudbar County: the Application of Sustainable Livelihood Approach [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • soufi.mansour پیش‌بینی صادرات زعفران ایران با مقایسه الگوریتم های یادگیری ماشین [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]

T

  • Taati.Roza مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Taleghani.Mohamad مدل مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه بازاریابی سبز با تاکید بر وابستگی به برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Taleghani.Mohammad استراتژی‌ها و راهکارهای توسعه صادرات میوه و تره بار ایران به روسیه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]