ا

  • احمدی.مسعود مقایسه تأثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • اسدیان عباس بلاغی.سیروس تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اسلام پناه.مریم آموزش به ‌شیوه یادگیری سیار و تأثیر آن بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • اعتباریان.اکبر رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • افراشته.علی تشخیص عوامل سازنده گرایش به آموزش الکترونیکی در بین استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • امینی.نرجس بررسی تأثیر انگیزش و نگرش در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر یزد [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

ب

  • باباخان.علیرضا شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

پ

  • پوراشرف.یاسان‌اله بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]

ت

  • تاجیک فیلستان.حسن تأثیر استفاده از نرم‎افزار کیف‎الکترونیکی بر انگیزش‎تحصیلی دانش‎آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • تقوایی یزدی.مریم رابطه فن‌آوری اطلاعات و توانمندسازی روان شناختی مدیران آموزش و پرورش منطقه یک ساری [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • توکلی.فرشاد شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • توکلی.نازلی رابطه سبک‎های دلبستگی و ترس از ارزیابی منفی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ج

  • جلالی.عاطفه ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت آموزش مجازی در پژوهشگاه صنعت نفت [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • جلیلیان.نوشین تأثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • جمشیدی کیا.سجاد رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • جمهری.فرهاد رابطه سبک‎های دلبستگی و ترس از ارزیابی منفی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

چ

  • چاری سرستی.فرشته بررسی نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه استان مازندران [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]

ح

  • حاج خدادادی.داود رابطه عملکرد خانواده، هیجان خواهی و پرخاشگری با اعتیاد به بازی های ویدیویی در دانش آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • حاجی خانیان.ثمانه رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حاجی زاد.محمد تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر سطوح شناختی بلوم در یادگیری و یادداری مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • حاجی‌خانیان.سارا رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حسنی جعفری.فتانه تأثیر استفاده از نرم‎افزار کیف‎الکترونیکی بر انگیزش‎تحصیلی دانش‎آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین تأثیر استفاده از بازی‎های رایانه‎ای بر ابعاد رفتاری دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • حسینی شیروانی.میر سعید رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حقیقی.فهیمه السادات طراحی الگوی مفهومی برای سنجش تحصیلی دانشگاه باز و از دور [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • حکیم زاده.رضوان بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

خ

  • خزایی.کامیان تأثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • خزائی.آذر تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش‌آموزان دختر کم شنوا [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

د

  • د.ک بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • دهقانزاده.حجت اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای مبتنی بر چندرسانه‌ای در یادگیری موضوعات پیچیده [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • دهقانزاده.حسین اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای مبتنی بر چندرسانه‌ای در یادگیری موضوعات پیچیده [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]

ر

  • رستگار پور.حسن اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای مبتنی بر چندرسانه‌ای در یادگیری موضوعات پیچیده [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • رشیدی.سحر اثربخشی وبلاگ‌ نویسی به عنوان یک فعالیت کمک آموزشی در آموزش محیط زیست [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • رضاپناه.شقایق مقایسه تأثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • رفیعی پور.حمید تأثیر استفاده از بازی‎های رایانه‎ای بر ابعاد رفتاری دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ز

  • زمانی.دکتر بی بی عشرت بررسی تأثیر انگیزش و نگرش در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر یزد [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

س

  • سعدآبادی.علی اصغر شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • سیدین.سیدمرتضی شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]

ش

  • شاه بهرامی.نوشین شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • شاه طالبی.بدری رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • شریفی درآمدی.پرویز تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش‌آموزان دختر کم شنوا [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • شفیعا.محمد علی شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

ص

  • صالحی.محمد بررسی نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر عدالت آموزشی از دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه استان مازندران [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • صباغان.مریم تأثیر آموزش به کمک بازی رایانه‌ای دالان سبز در افزایش یادآوری مفاهیم شیمی اول دبیرستان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • صفاریان همدانی.سعید تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر سطوح شناختی بلوم در یادگیری و یادداری مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • صفاریان همدانی.سعید رابطه سواد فن‌آوری اطلاعات با تفکر انتقادی دانشجویان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • صفرنواده.مریم تأثیر استفاده از اینترنت بر رشد مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]

ض

  • ضرابیان.فروزان تأثیر استفاده از نرم‎افزار کیف‎الکترونیکی بر انگیزش‎تحصیلی دانش‎آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ع

  • عالی پور.علیرضا رابطه سواد فن‌آوری اطلاعات با تفکر انتقادی دانشجویان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • عزیزی.مریم بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • عظیمی اشرفی.آذین رابطه سواد فن‌آوری اطلاعات با تفکر انتقادی دانشجویان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • علیخانی.پرستو آموزش به ‌شیوه یادگیری سیار و تأثیر آن بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • علیخانی.فرشته آموزش به ‌شیوه یادگیری سیار و تأثیر آن بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • علیزاده.ماه منیر تشخیص عوامل سازنده گرایش به آموزش الکترونیکی در بین استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]

ف

  • فرج اللهی.مهران طراحی الگوی مفهومی برای سنجش تحصیلی دانشگاه باز و از دور [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • فرخی.نورعلی رابطه سبک‎های دلبستگی و ترس از ارزیابی منفی با اعتیاد به اینترنت در دانشجویان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • فرزین.فرمند تأثیر آموزش به کمک بازی رایانه‌ای دالان سبز در افزایش یادآوری مفاهیم شیمی اول دبیرستان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]

ق

  • قاسمپور.عرفانه بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • قاسمی.محمد شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • قدم پور.عزت اله رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • قندالی.زهرا تأثیر استفاده از نرم‎افزار کیف‎الکترونیکی بر انگیزش‎تحصیلی دانش‎آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ک

  • کاظم پور.اسماعیل شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • کاظمیان.مهرانه رابطه بین فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه‎های مهندسی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • کامکار.پیمان رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • کرمی.زهرا تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]

گ

  • گراوند.هوشنگ رابطه راهبردهای یادگیری خود‌تنظیمی و گرایش به تفکر انتقادی با میزان آمادگی دانشجویان برای حضور در دوره های آموزش الکترونیکی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • گلستانی زاده.محبوبه رابطه پذیرش فن‌آوری اطلاعات با خلاقیت کارکنان در ذوب‌آهن اصفهان [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • گلشاهی.مریم شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]

ل

  • لاریجانی.مریم اثربخشی وبلاگ‌ نویسی به عنوان یک فعالیت کمک آموزشی در آموزش محیط زیست [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

م

  • محمد داودی.امیرحسین ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت آموزش مجازی در پژوهشگاه صنعت نفت [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • محمدجانی.ابراهیم تأثیر استفاده از اینترنت بر رشد مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • محمدخانی.کامران ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت آموزش مجازی در پژوهشگاه صنعت نفت [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • محمدی.مهدی شناسایی ساز و کارهای بومی سازی فن‌آوری در ایران ـ رویکرد مطالعه چند موردی [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • ملکی پور.احمد بررسی وضعیت دوره‌های مجازی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (مطالعه موردی: فرهنگیان منطقه دهلران) [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • منطقی.مرتضی رابطه عملکرد خانواده، هیجان خواهی و پرخاشگری با اعتیاد به بازی های ویدیویی در دانش آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • مهدی زاده.حسین بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • مهدیان.حسین تأثیر استفاده از بازی‎های رایانه‎ای بر ابعاد رفتاری دانش‌آموزان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • مهدیزاده.امیرحسین تشخیص عوامل سازنده گرایش به آموزش الکترونیکی در بین استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر [ دوره5, شماره 19 - بهار سال 1394]
  • میبودی.حسین اثربخشی وبلاگ‌ نویسی به عنوان یک فعالیت کمک آموزشی در آموزش محیط زیست [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ن

  • نظری.علی محمد رابطه عملکرد خانواده، هیجان خواهی و پرخاشگری با اعتیاد به بازی های ویدیویی در دانش آموزان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • نیاز آدری.مرضیه رابطه بین فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه‎های مهندسی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • نیاز آذری.کیومرث رابطه بین فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه‎های مهندسی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • نیلی پور طباطبایی.سید اکبر رابطه علّی توانمندسازی روان‌شناختی و قابلیت فن‌آوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجی‌گری خودکارآمدی عمومی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]
  • نیلی.محمدرضا تأثیر آموزش به سبک محاوره‌ای از طریق چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت ارتباطی دانش‌آموزان دختر کم شنوا [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]

ه

  • هاشمی.عارف بررسی میزان تأثیر محیط چند‌رسانه ای و شبیه‌سازی شده آموزش بورس بر میزان یادگیری دانشجویان [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]

ی

  • یارمحمدزاده.پیمان تحلیل محتوای چندرسانه‎ای‎های آموزشی درس فیزیک با توجه به اصول چندرسانه‎ای، ساختار و محتوا [ دوره5, شماره 20 - تابستان سال 1394]
  • یزدانی.فریدون سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن خدمت فرهنگیان [ دوره5, شماره 18 - زمستان سال 1393]
  • یزدچی.صفورا رابطه علّی توانمندسازی روان‌شناختی و قابلیت فن‌آوری اطلاعات مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان با میانجی‌گری خودکارآمدی عمومی [ دوره5, شماره 17 - پاییز سال 1393]