ع

  • عابدینی.یاسمین بازنمایی تجارب دانشجویان از یادگیری فعال در کلاس معکوس: پژوهشی پدیدارشناسانه [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • عارفی.محبوبه تبیین راهبردهای مواجهه با موک ها در برنامه درسی آموزش عالی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • عارفی.محبوبه اعتبارسنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]
  • عباسی.ابوالفضل مقایسه تاثیر یادگیری الکترونیکی برگرایش تفکر انتقادی , خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه در رشته علوم تجربی [ دوره8, شماره 32 - تابستان سال 1397]
  • عزیزی علویجه.افسانه رضایت‌مندی دانش‌آموزان پایه دهم از آموزش به شیوه مشارکتی سنتی- ترکیبی بر پایه سه روش منتخب [ دوره8, شماره 30 - زمستان سال 1396]
  • علی محمدی.سعیده تبیین نقش واسطه ای اخلاق حرفه ای در رابطه سیستم اطلاعات مدیریت و جانشین پروری در سازمانها [ دوره8, شماره 31 - بهار سال 1397]
  • علی نیا.محمد نقش میانجی هوش سازمانی در رابطه بین کیفیت فن‌آوری اطلاعات و عملکرد شغلی کارکنان [ دوره8, شماره 29 - پاییز سال 1396]