استکی.مهناز
تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارتهای خواندن و حرکتی دانشآموزان نارساخوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ایزدی.مهوش
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر تنظیم هیجانی و خودآگاهی دختران نوجوان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ایزدی.مهوش
مقایسه سبکهای تبادل اجتماعی، جامعه پسندی و بهزیستی روانشناختی در میان محکومین، شاکیان و گروه عادی مجتمع تعزیرات حکومتی(تخلفات پزشکی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
آ
آقاسی.محبوبه
مقایسه شفقت به خود و خودکارآمدی در افراد با و بدون عمل جراحی زیبایی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ب
بخشی پور.ابوالفضل
رابطه سرسختی روانشناختی و پردازش هیجانی با میزان اضطراب مرگ زنان سالمند در دوران کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
بنیسی.پریناز
پیش بینی سخت رویی بر اساس سازگاری فردی اجتماعی و پرخاشگری نوجوانان پسر مقطع متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بهمرد.فرشاد
تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارتهای خواندن و حرکتی دانشآموزان نارساخوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
پ
پاشاشریفی.حسن
اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
پرندین.شیما
پیشبینی شادکامی بر اساس مولفههای تابآوری با استفاده از شبکههای عصبیفازی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
پرندین.شیما
پیشبینی شادکامی بر اساس مولفههای تابآوری با استفاده از شبکههای عصبیفازی در زنان سرپرست خانوار
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
پناهی پارچین.المیرا
اثربخشی آموزش مفاهیم روانشناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
پوشنه.کامبیز
اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ت
تقی زاده.محمد احسان
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر تنظیم هیجانی و خودآگاهی دختران نوجوان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
تیزدست.طاهر
پیشبینی معنای زندگی بر اساس ابعاد هویّت در دانشجویان دانشگاه تنکابن
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ج
جباری ظهیرابادی.علی
ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
جعفری.سیمین
اثربخشی آموزش مفاهیم روانشناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
جهانیان.سعید
اثربخشی آموزش مفاهیم روانشناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خ
خبره.سمیرا
رابطۀ طرحوارههای ناسازگار اولیه و پنج عامل شخصیت با تکانشگری در جوانان دارای خالکوبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خلعتبری.جواد
نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
د
دلاور.علی
نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
دلگشایی.یلدا
ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ر
رحمتی.محمد
مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رضوانی چمن زمین.فائقه
تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ز
زرانی.فریبا
نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
س
سپاه منصور.مژگان
نقش سلامت اجتماعی بر سلامت جسمانی و روانشناختی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
سلیمان نژاد.اکبر
مقایسه اثربخشی روش های یادگیری مشارکتی و بارش مغزی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سهیلی سالک.زهره
اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ش
شریعتمداری.مهدی
ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شفیع آبادی.عبدالله
نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
شهریاری احمدی.منصوره
اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شهریاری احمدی.منصوره
تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارتهای خواندن و حرکتی دانشآموزان نارساخوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ص
صالحی.مهدیه
مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
صفاری نیا.مجید
مقایسه سبکهای تبادل اجتماعی، جامعه پسندی و بهزیستی روانشناختی در میان محکومین، شاکیان و گروه عادی مجتمع تعزیرات حکومتی(تخلفات پزشکی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
صفری دیزج.سمیرا
تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ط
طاهری.سیده شهره
اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ع
علیزاده.ابراهیم
نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ف
فرخی.نورعلی
اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فردین فر.فرزانه
پیش بینی نوموفوبیا بر اساس طرحواره های هیجانی در دانشجویان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فردین فر.فرزانه
رابطه سرسختی روانشناختی و پردازش هیجانی با میزان اضطراب مرگ زنان سالمند در دوران کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فهیمی علی آباد.محدثه
نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ق
قشقایی.فهیمه
نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ک
کاکابرایی.کیوان
مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کاویانی.الهام
مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کردستانی.فرشته
ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کرمانیان.سیمین
مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
کریمی خویگانی.روح الله
اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کوچک انتظار.رویا
نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای با طرحواره های ناسازگار اولیه و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گ
گلشنی.فاطمه
رابطۀ طرحوارههای ناسازگار اولیه و پنج عامل شخصیت با تکانشگری در جوانان دارای خالکوبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
م
محب.نعیمه
تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدی پور.محمد
پیش بینی نوموفوبیا بر اساس طرحواره های هیجانی در دانشجویان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدی.مریم
اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمودی.مهدی
اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ملکیان.فرامرز
مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
موسوی.فرانک
گرایش به اعتیاد بر اساس تحریفهای شناختی، ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
مولازاده.علیرضا
مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ن
ناصری فدافن.ملکه
تحلیل روابط چندگانه حرمت خود، خودپنداره-خودپنداشت و نگرش به روابط پیش از ازدواج با نقش میانجی خودکنترلی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
نداف پور.فاطمه
پیشبینی معنای زندگی بر اساس ابعاد هویّت در دانشجویان دانشگاه تنکابن
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
و
وطن خواه.حمیدرضا
پیش بینی سخت رویی بر اساس سازگاری فردی اجتماعی و پرخاشگری نوجوانان پسر مقطع متوسطه دوم شهر تهران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
وفایی قشونی.هانیه
نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای با طرحواره های ناسازگار اولیه و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ی
یکانی زاد.امیر
مقایسه اثربخشی روش های یادگیری مشارکتی و بارش مغزی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]