ا

  • استکی.مهناز تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارت‌های خواندن و حرکتی دانش‌آموزان نارسا‌خوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ایزدی.مهوش اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر تنظیم هیجانی و خودآگاهی دختران نوجوان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • ایزدی.مهوش مقایسه سبکهای تبادل اجتماعی، جامعه پسندی و بهزیستی روانشناختی در میان محکومین، شاکیان و گروه عادی مجتمع تعزیرات حکومتی(تخلفات پزشکی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

آ

  • آقاسی.محبوبه مقایسه شفقت به خود و خودکارآمدی در افراد با و بدون عمل جراحی زیبایی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ب

  • بخشی پور.ابوالفضل رابطه سرسختی روانشناختی و پردازش هیجانی با میزان اضطراب مرگ زنان سالمند در دوران کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • بنیسی.پریناز پیش بینی سخت رویی بر اساس سازگاری فردی اجتماعی و پرخاشگری نوجوانان پسر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بهمرد.فرشاد تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارت‌های خواندن و حرکتی دانش‌آموزان نارسا‌خوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

پ

  • پاشاشریفی.حسن اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • پرندین.شیما پیش‌بینی شادکامی بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری با استفاده از شبکه‌های عصبی‌فازی در زنان سرپرست خانوار [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • پرندین.شیما پیش‌بینی شادکامی بر اساس مولفه‌های تاب‌آوری با استفاده از شبکه‌های عصبی‌فازی در زنان سرپرست خانوار [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • پناهی پارچین.المیرا اثربخشی آموزش مفاهیم روان‌شناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • پوشنه.کامبیز اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ت

  • تقی زاده.محمد احسان اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر تنظیم هیجانی و خودآگاهی دختران نوجوان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • تیزدست.طاهر پیش‌بینی معنای زندگی بر اساس ابعاد هویّت در دانشجویان دانشگاه تنکابن [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ج

  • جباری ظهیرابادی.علی ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • جعفری.سیمین اثربخشی آموزش مفاهیم روان‌شناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • جهانیان.سعید اثربخشی آموزش مفاهیم روان‌شناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت و کیّفیت زندگی دانشجویان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

خ

  • خبره.سمیرا رابطۀ طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و پنج عامل شخصیت با تکانشگری در جوانان دارای خالکوبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خلعتبری.جواد نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

د

  • دلاور.علی نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • دلگشایی.یلدا ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ر

  • رحمتی.محمد مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رضوانی چمن زمین.فائقه تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ز

  • زرانی.فریبا نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

س

  • سپاه منصور.مژگان نقش سلامت اجتماعی بر سلامت جسمانی و روان‌شناختی‌ [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سلیمان نژاد.اکبر مقایسه اثربخشی روش های یادگیری مشارکتی و بارش مغزی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سهیلی سالک.زهره اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ش

  • شریعتمداری.مهدی ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شفیع آبادی.عبدالله نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • شهریاری احمدی.منصوره اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شهریاری احمدی.منصوره تاثیر روش تربیت مخچه بر بهبود مهارت‌های خواندن و حرکتی دانش‌آموزان نارسا‌خوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ص

  • صالحی.مهدیه مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • صفاری نیا.مجید مقایسه سبکهای تبادل اجتماعی، جامعه پسندی و بهزیستی روانشناختی در میان محکومین، شاکیان و گروه عادی مجتمع تعزیرات حکومتی(تخلفات پزشکی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • صفری دیزج.سمیرا تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ط

  • طاهری.سیده شهره اثر بخشی بازی های موسیقایی بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان با آسیب بینایی دوره دوم ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ع

  • علیزاده.ابراهیم نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ف

  • فرخی.نورعلی اثربخشی آموزش تحول مثبت نوجوانی به والدین بر کیفیت رابطه ادراک شده والد-نوجوان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فردین فر.فرزانه پیش بینی نوموفوبیا بر اساس طرحواره های هیجانی در دانشجویان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فردین فر.فرزانه رابطه سرسختی روانشناختی و پردازش هیجانی با میزان اضطراب مرگ زنان سالمند در دوران کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فهیمی علی آباد.محدثه نیازهای اجتماعی مراقبان بیماران مبتلا به سرطان: نظریه رویه [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ق

  • قشقایی.فهیمه نقش میانجی ناگویی هیجانی در ارتباط بین راهبردهای مقابله ای با سرمایه های روانشناختی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار:یک مدل معادلات ساختاری [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ک

  • کاکابرایی.کیوان مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کاویانی.الهام مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کردستانی.فرشته ارائه الگوی ارتقا سلامت روان دانش آموزان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کرمانیان.سیمین مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • کریمی خویگانی.روح الله اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کوچک انتظار.رویا نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای با طرحواره های ناسازگار اولیه و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

گ

  • گلشنی.فاطمه رابطۀ طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه و پنج عامل شخصیت با تکانشگری در جوانان دارای خالکوبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

م

  • محب.نعیمه تاثیر آموزش شفقت به خود بر نارسایی هیجانی و مراقبت از خود در زنان مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدی پور.محمد پیش بینی نوموفوبیا بر اساس طرحواره های هیجانی در دانشجویان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مریم اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمودی.مهدی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر سازگاری اجتماعی و احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای معلولیت جسمی حرکتی شهر تهران در سال 98-99 چکیده [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • ملکیان.فرامرز مقایسۀ برنامه های آموزش سلامت روانی و اجتماعی زندانیان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • موسوی.فرانک گرایش به اعتیاد بر اساس تحریف‌های شناختی، ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • مولازاده.علیرضا مقایسۀ تنظیم هیجانی و خودکارآمدی در کودکان کار و عادی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ن

  • ناصری فدافن.ملکه تحلیل روابط چندگانه حرمت خود، خودپنداره-خودپنداشت و نگرش به روابط پیش از ازدواج با نقش میانجی خودکنترلی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • نداف پور.فاطمه پیش‌بینی معنای زندگی بر اساس ابعاد هویّت در دانشجویان دانشگاه تنکابن [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

و

  • وطن خواه.حمیدرضا پیش بینی سخت رویی بر اساس سازگاری فردی اجتماعی و پرخاشگری نوجوانان پسر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • وفایی قشونی.هانیه نقش واسطه ای راهبردهای مقابله ای با طرحواره های ناسازگار اولیه و خودناتوان سازی تحصیلی در دانش آموزان دختر [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ی

  • یکانی زاد.امیر مقایسه اثربخشی روش های یادگیری مشارکتی و بارش مغزی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]