ش

  • شافعی.مهدی طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی [ دوره10, شماره 38 - بهار سال 1400]
  • شبگو منصف.سید محمود کشف ابعاد مسئولیت اجتماعی مقصد و نقش آنها در قصد بازدید مجدد با رویکرد روش پژوهش ترکیبی (مطالعه موردی: استان گیلان) [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1400]
  • شریف نژاد.میرجواد برنامه‌ریزی راهبردی توسعه گردشگری در بافت‌های تاریخی "مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر ارومیه" [ دوره10, شماره 39 - تابستان سال 1400]
  • شریفی فدیجی.محمدرضا واکاوی عوامل توسعۀ توریسم در مجموعۀ تاریخی حاج آقا علی رفسنجان [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1399]
  • شکربیگی.عالیه زیرساخت ها و کیفیت زندگی (مورد مطالعه روستاهای شهرستان طارم) [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1399]
  • شمس الدینی.علی تحلیل فضایی عوامل مؤثر بر توزیع خدمات شهری با رویکرد عدالت فضایی (مطالعه موردی: نواحی شهرستان ماکو) [ دوره10, شماره 37 - زمستان سال 1399]
  • شیروانی مقدم.سپیده بررسی تأثیر فرهنگ بر وفاداری به برند از طریق نقش میانجی عملکرد برند و شخصیت برند (مورد مطالعه: هتل‌های 5 ستاره سطح شهر مشهد) [ دوره10, شماره 40 - پاییز سال 1400]