ن

  • نادریان.آرش ارائه و تحلیل مدل تامین مالی سبز شرکت ها از طریق صنعت بانکداری در راستای استقرار محیط زیست پایدار [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • ناصری.سیامک شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • نجفی زاده.عباس بررسی تأثیر ساختار بازار و اطلاعات نامتقارن بر عملکرد شرکت‌های فعالِ بورس اوراق بهادار تهران در یک مدل پویا [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • نجفی مقدم.علی بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز به عنوان شاخص ارزیابی ثبات اقتصادی بر شاخصهای پایداری ارزش داراییها [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • نصابیان.شهریار تاثیر پویایی مدیریت ذخایر ارزی و ساختار مداخلات بانک مرکزی بر تثبیت بازار ارز با بکارگیری نظریه گیرتون و روپر [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • نصابیان.شهریار بررسی اثرات شاخص بانک های سرمایه گذاری بر حجم معاملات بازار های اولیه و ثانویه بورس ایران [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • نظری پور.محمد تحلیل رفتار بودجه‌ریزی ذهنی خانوارها براساس تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • نظری.رضا ارائه چارچوبی برای گزارشگری مالی بانک‌ها در ایران با رویکرد بانکداری اسلامی [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • نظریان.رافیک تاثیر شاخص های کلان بانکی، مالی، اقتصادی و بحران های اقتصادی بر ادوار تجاری ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه اسلامی و توسعه یافته [ دوره16, شماره 59 - تابستان سال 1401]
  • نعامی.عبداله ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته" [ دوره16, شماره 61 - زمستان سال 1401]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • نقیتو.احمد بررسی تأثیر غیرخطی شاخص سهام بر توسعه بخش صنعت در کشورهای اسلامی رهیافت رگرسیون انتقال ملایم تابلویی(PSTR ) [ دوره16, شماره 59 - تابستان سال 1401]
  • نگین تاجی.زریر بررسی رابطه میان رشد اقتصادی، توسعه بخش بانکی و بازار سرمایه در ایران [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]
  • نیکخوتریت.حافظ نااطمینانی اقتصادکلان و تصمیمات سرمایه‌گذاری بانک‌ها [ دوره16, شماره 58 - بهار سال 1401]
  • نیلچیان.مژده عوامل مؤثر بر بین‌المللی‌سازی بانک‌ها [ دوره16, شماره 60 - پاییز سال 1401]