نادریان.آرش
ارائه و تحلیل مدل تامین مالی سبز شرکت ها از طریق صنعت بانکداری در راستای استقرار محیط زیست پایدار
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
ناصری.سیامک
شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
نجفی زاده.عباس
بررسی تأثیر ساختار بازار و اطلاعات نامتقارن بر عملکرد شرکتهای فعالِ بورس اوراق بهادار تهران در یک مدل پویا
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
نجفی مقدم.علی
بررسی تاثیر نوسانات نرخ ارز به عنوان شاخص ارزیابی ثبات اقتصادی بر شاخصهای پایداری ارزش داراییها
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]
نصابیان.شهریار
تاثیر پویایی مدیریت ذخایر ارزی و ساختار مداخلات بانک مرکزی بر تثبیت بازار ارز با بکارگیری نظریه گیرتون و روپر
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
نصابیان.شهریار
بررسی اثرات شاخص بانک های سرمایه گذاری بر حجم معاملات بازار های اولیه و ثانویه بورس ایران
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
نظری پور.محمد
تحلیل رفتار بودجهریزی ذهنی خانوارها براساس تئوری رفتار برنامهریزی شده
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
نظری.رضا
ارائه چارچوبی برای گزارشگری مالی بانکها در ایران با رویکرد بانکداری اسلامی
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
نظریان.رافیک
تاثیر شاخص های کلان بانکی، مالی، اقتصادی و بحران های اقتصادی بر ادوار تجاری ایران و کشورهای منتخب در حال توسعه اسلامی و توسعه یافته
[
دوره16,
شماره
59
- تابستانسال
1401]
نعامی.عبداله
ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مالها "پژوهش آمیخته"
[
دوره16,
شماره
61
- زمستانسال
1401]
نعمتی زاده.سینا
ارائه مدل بازاریابی در شرایط رکود
[
دوره16,
شماره
58
- بهارسال
1401]
نقیتو.احمد
بررسی تأثیر غیرخطی شاخص سهام بر توسعه بخش صنعت در کشورهای اسلامی رهیافت رگرسیون انتقال ملایم تابلویی(PSTR )
[
دوره16,
شماره
59
- تابستانسال
1401]
نگین تاجی.زریر
بررسی رابطه میان رشد اقتصادی، توسعه بخش بانکی و بازار سرمایه در ایران
[
دوره16,
شماره
60
- پاییزسال
1401]