اسماعیلی.رضا
رابطه بین فرهنگ سازمانی با بکار گیری روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
اقاجانی.نوشین
بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
امیر مظاهری.امیر مسعود
نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ب
باالد.سید سجاد
نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی تطبیقی شاخصهای اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ببران.صدیقه
بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
ج
جعفری.علی
بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
ح
حیدری.اکبر
بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
د
دادگران.سید محمد
تحلیل محتوی تبلیغات تجاری رادیو جوان با تاکید بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در زمستان 1389
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
دادگران.سید محمد
رویکرد نشانهشناختی به تحلیل ارتباطات درون فردی در فیلم «زندگیِ دوگانة ورونیک»
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
دادگران.سید محمد
موانع و مشکلات روزنامه نگاری در فضای سایبر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
درزیان رستمی.حسن
بررسی تطبیقی مطالب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزنامه کیهان و اعتماد
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
دولت پور.الهام
بررسی نقش اموزشی تلوزیون در اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
ر
رسولی.محمد رضا
نقش رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
رسولی.محمد رضا
بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1391]
رسولی.محمد رضا
بررسی میزان تاثیر صفحات نیازمندی های مطبوعات بر جلب اعتماد مخاطبان
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
س
ساروخانی.باقر
اینترنت و هویت ملی در میان کاربران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
ص
صالحیان.علیرضا
بررسی ساختار و محتوی مطالب روزنامه های کثیر الانتشار ایران ،کیهان،اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
صفایی.داود
تحلیل محتوی اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و افتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
ع
عقیلی.سید وحید
تبیین نقش هویت ملی در توسعۀ ارتباطات
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1391]
عقیلی.سید وحید
بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری(تحلیل محتویروزنامه های ایران-همشهری-جام جم-شرق در سه ماه تابستان89)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
ف
فرقانی.محمد مهدی
نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
ک
کریمی.بهزاد
نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
م
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی میزان استفاده از پادکست و وودکستینگ در تبلیغات اینتر نتی(تجاری-بازرگانی)از دیدگاه مدیران شرکت های تبلیغاتی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
میر فخرایی.تژا
چگونگی بازنمایی جنبش های مردمی کشور های اسلامی در اخبار شبکه خبر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1391]
میر فخرایی.تژا
بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]
ی
یوسفی.مریم
بررسی نقش تلوزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1391]