ب

  • باالد.سید سجاد نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی نقش و کارکرد مطبوعات زرتشتی ایران در همگرایی ملی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی تطبیقی شاخص‌های اثربخشی مدیریت در مؤسسه فرهنگی – مطبوعاتی اطلاعات [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1391]