ا

  • انوری.علیرضا بررسی رابطه انعطاف پذیری استراتژیک، چابکی سازمانی و میزان فروش – یک مطالعه موردی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شراد خضیر التمیمی.احمد اثر استراتژی بازاریابی دیجیتال و قابلیت های نوآوری بر عملکرد استراتژیک کسب و کارهای ورزشی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1404]

م

  • مرادی چالشتری.جواد اثر استراتژی بازاریابی دیجیتال و قابلیت های نوآوری بر عملکرد استراتژیک کسب و کارهای ورزشی [ دوره2, شماره 1 , 1 - بهار سال 1404]