اقیان.علی
طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران)
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
پ
پقه.عبدالعزیز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ت
ترابی.تقی
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ج
جعفری پور.میثم
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين¬مالي غير¬رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ح
حدادی.حمیده
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
خ
خواجه ئیان.داتیس
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ر
رضائیان.علی
طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران)
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
س
سعیدی.پرویز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ش
شاکری.رویا
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
شهیدی.عالمه
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ص
صادقی آرانی.زهرا
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
صالحی.علی رضا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
ف
فتحه.محمد حسین
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين¬مالي غير¬رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
گ
گرجی.یاسمن
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
م
مقدم نژاد.مهرشاد
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]
و
وظیغه دوست.حسین
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
المجلد 30,
العدد
92
- ربيعالسنة
1403]