ا

  • اقیان.علی طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

پ

  • پقه.عبدالعزیز طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ت

  • ترابی.تقی تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ج

  • جعفری پور.میثم اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين¬مالي غير¬رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ح

  • حدادی.حمیده تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

خ

  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ر

  • رضائیان.علی طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

س

  • سعیدی.پرویز طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ش

  • شاکری.رویا تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]
  • شهیدی.عالمه کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ص

  • صادقی آرانی.زهرا توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]
  • صالحی.علی رضا طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

ف

  • فتحه.محمد حسین اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين¬مالي غير¬رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

گ

  • گرجی.یاسمن کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

م

  • مقدم نژاد.مهرشاد توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]

و

  • وظیغه دوست.حسین طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ المجلد 30, العدد 92 - ربيع السنة 1403]