ا

  • اسفندیاری.نیما بررسی ارتباط و اثرگذاری اجرای مدل EFQM1 بر هزینه های کیفیت COQ [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • اکبری مقدم.بیت اله بررسی کاربرد شیوه های پیچیده بودجه بندی سرمایه ای در صنعت پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]
  • الفت.لعیا بهبود توان عملیاتی بندر شهید رجایی با استفاده از شبیه سازی و تصمیم گیری های چند معیاره [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]
  • الوندی.محسن مقایسه الگوی مدیریت راهبردی یک شرکت با چهار الگوی نظری (مطالعه موردی: شرکت ملی ساختمان) [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

ب

  • بابای اهری.مهدی ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

ح

  • حسن پور.اکبر نقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنانسازمان امور مالیاتی استان گیلان [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • حلوائیها.وحیدرضا بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • حمیدی.ناصر بهینه سازی طرح استقرار جایگاه سوخت رسانی با کاربرد ابزار شبیه سازی در تئوری صف [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

خ

  • خاتمی فیروز آبادی.علی بهبود توان عملیاتی بندر شهید رجایی با استفاده از شبیه سازی و تصمیم گیری های چند معیاره [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

ر

  • رجبی مقدم.مروارید بررسی کاربرد شیوه های پیچیده بودجه بندی سرمایه ای در صنعت پتروشیمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]
  • رضایی کلیدبری.حمیدرضا نقش رهبری خدمت گزار در ارتقای اعتماد سازمانی مبتنی بر نظرات کارکنانسازمان امور مالیاتی استان گیلان [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • رمضانی.سعید بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]

ط

  • طاعتی.مریم ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

ع

  • عطائی.محمد بررسی تأثیرعوامل استرس زای سازمانی بر عملکرد کارکنان [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • علی نژاد.علیرضا بررسی ارتباط و اثرگذاری اجرای مدل EFQM1 بر هزینه های کیفیت COQ [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]
  • عینیان.مجیده مقایسه الگوی مدیریت راهبردی یک شرکت با چهار الگوی نظری (مطالعه موردی: شرکت ملی ساختمان) [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]

ف

  • فلاح ماکرانی.یاسر بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر (مطالعه موردی: صنایع چوب و کاغذ مازندران) [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]

ک

  • کاوسی.مجید به کارگیری مدل DEAدر QFD به منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون ( مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک) [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]

م

  • محرابی.جواد ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت [ المجلد 2, العدد 4 - ربيع السنة 1389]
  • مظفری.محمد مهدی به کارگیری مدل DEAدر QFD به منظور طراحی محصول در صنایع تولید تلویزیون ( مطالعه موردی شرکت پارس الکتریک) [ المجلد 2, العدد 5 - الخريف السنة 1389]