امیرکبیری.علیرضا
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
ب
باقری.مهدی
طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران
[
المجلد 7,
العدد
25
- ربيعالسنة
1394]
بهرامزاده.مهدی
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
بیات.ماندانا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ت
ترابی.مهدی
بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
توکلی.مصطفی
مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10)
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ح
حمیدی زاده.محمدرضا
تبیین کارایی و تحلیل بازدهها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
حمیدی زاده.محمدرضا
ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
ر
رجبپور.ابراهیم
بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آنها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
رستمی.نفیسه
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
رضایی.حامد
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
المجلد 7,
العدد
25
- ربيعالسنة
1394]
رضائی.مریم
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
رضائیان.ندا
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران)
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ز
زندیه.مهدی
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
س
سهرابی.آرزو
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
سهرابی.طهمورث
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
سید علی اکبر.سید محسن
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ش
شجاعی.امیر عباس
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
المجلد 7,
العدد
25
- ربيعالسنة
1394]
شجاعی.امیرعباس
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ص
صادقی.حمید
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
صادقی.منصوره
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
صیدی.محسن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
ط
طاهری.روحالله
بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیمهای خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
ع
عدلی.علیرضا
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
ق
قاضی زاده.مصطفی
بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
ک
کافی.محمدمهدی
نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی
[
المجلد 7,
العدد
25
- ربيعالسنة
1394]
گ
گل زاده.محمدجواد
نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)
[
المجلد 7,
العدد
25
- ربيعالسنة
1394]
م
مهرانی.هرمز
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
موذن.شیوا
بررسی علل عدمموفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران
[
المجلد 7,
العدد
26
- الصيفالسنة
1394]
ن
نامجوی.سید مهدی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
نقدی.بهمن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]
نوری.مریم
بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا
[
المجلد 7,
العدد
27
- الخريفالسنة
1394]
ی
یزدانی.ناصر
بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)
[
المجلد 7,
العدد
28
- شتاءالسنة
1394]