فهرس المقالات سید محمد سید حسینی المقاله 1 - نقش حوزه های سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) فرزام زمانی سید محمد سید حسینی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) سید محمد سید حسینی فرزام زمانی مدیریت بازاریابی , العدد 24 , السنة 9 , پاییز 1393 المقاله 3 - ارزیابی زنجیره تأمین پایدار عاملیتهای خودروسازی با استفاده از مدل ترکیبی بهینهسازی شبیهسازی گسسته پیشامد: مطالعه موردی گروه خودروسازی ایرانخودرو 10.71737/JPM.2025.312-3655 بنفشه فاموری سید جواد ایرانبان فرد سید محمد سید حسینی نازنین پیله وری مدیریت بهرهوری , العدد 74 , السنة 19 , پاییز 1404