فهرس المقالات سید رضا جلال زاده المقاله 1 - The impact of a brand's country of origin and manufacturer on customers' perceptions of a country's institutional environment and their purchasing decisions taking into account the moderating role of beliefs arising from customer trust 10.30495/jsm.2023.1989947.1837 Seyyed Reza Jalalzadeh Amir Momeni Journal of System Management , العدد 1 , السنة 10 , زمستان 2024 المقاله 2 - Investigating the factors influencing the adoption of e-commerce in small and medium-sized companies using the push-pull framework DOI: 10.30495/SJSM.2024.1106947 سید رضا جلال زاده Seyyed Mohammad Shahab Sadrosadat Mahsa Lotfiyan Moghadam Journal of System Management , العدد 40 , السنة 10 , پاییز 2024 المقاله 3 - بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید مهدی پنیریان سید رضا جلال زاده عباسعلی حاجی کریمی ساری دانش نو در مدیریت بازاریابی , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1403