فهرس المقالات اسماعیل حسن پور المقاله 1 - Designing a Marketing Pattern for Retailers of Consumer Goods on Fast Moving Consumer Goods and its Effect on Consumer Behavior 20.1001.1.23222301.2021.7.3.15.4 10.30495/jsm.2021.1943025.1547 Mostafa Ebrahimi Ismail Hassanpour Ghoroghchi Vahidreza Mirabi Serajodin Mohebi Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021 المقاله 2 - بررسی نقش تعدیلی بیش ارزیابی حقوق صاحبان سهام بر رابطه بین کیفیت حسابرسی و اقلام تعهدی اختیاری در شرکتهای پذیرقته شده در بورس اوراق بهادار تهران فایق احمدی الهه گنجویی مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 6 , تابستان 1396 المقاله 3 - شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمانهای غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان) امیرمسعود سالکی اسماعیل حسن پور مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1394 المقاله 4 - شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم) مرضیه دهقانی اسماعیل حسن پور سیف اله رهنما مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 5 , زمستان 1395 المقاله 5 - شناسایی و اولویت بندی راهکارهای زنجیره تأمین سبز در حوزه بسته بندی مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکتهای مانی ماس و پانل در شهرستان فسا) عاطفه زراعت پیشه اسماعیل حسن پور مهندسی مدیریت نوین , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1396