فهرس المقالات محمد قاسمی نامقی المقاله 1 - بررسی تأثیر فعالیتهای بازراریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتیساز ایرانیان در شهر مشهد) سیده سمیه قربی محمد اکبری اره کمری محمد قاسمی نامقی مدیریت بازاریابی , العدد 54 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 2 - Design and Fitting of E-Commerce Implementation Model in Knowledge-Based Companies Active in the Field of Information and Communication Technology 20.1001.1.23222301.2021.7.3.9.8 10.30495/jsm.2021.1939012.1515 Ali Hakimzadeh Mohammad Ghasemi Namaghi Ali Hosseinzadeh Journal of System Management , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2021 المقاله 3 - ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری 20.1001.1.22520104.1399.12.46.3.0 عیسی فهیم مجتبی پورسلیمی علی حسین زاده محمد قاسمی نامقی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399