فهرس المقالات مرتضی محمدی المقاله 1 - رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران 20.1001.1.24234966.1397.10.4.13.2 مرتضی محمدی محسن زارعی نوآوری در علوم و فناوری غذایی , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 2 - عوامل اثرگذار بر سطح مصرف محصولات لبنی بومی (مطالعه موردی: خانوارهای شهری در کرمانشاه) 20.1001.1.20086407.1399.12.45.7.7 مرتضی محمدی حسین محمدی افسانه شیخیان تحقیقات اقتصاد کشاورزی , العدد 45 , السنة 12 , بهار 1399