جوامع برندی بر اساس رسانۀ اجتماعی حاصل ترکیب جامعۀ برندی و رسانه اجتماعی است. که زیر مجموعه ای از مفهوم گسترده تر جوامع مجازی یا آنلاین می باشد، و مهمترین وجه تمایز آنها، جایگاه آنها است. در این مقاله بیان می کنیم که آیا جوامع برندی بر اساس رسانۀ اجتماعی ( به ویژه از نو أکثر
جوامع برندی بر اساس رسانۀ اجتماعی حاصل ترکیب جامعۀ برندی و رسانه اجتماعی است. که زیر مجموعه ای از مفهوم گسترده تر جوامع مجازی یا آنلاین می باشد، و مهمترین وجه تمایز آنها، جایگاه آنها است. در این مقاله بیان می کنیم که آیا جوامع برندی بر اساس رسانۀ اجتماعی ( به ویژه از نوع جوامع برندی آنلاین) تأثیر مستقیمی بر عناصر اصلی جامعه، شیوه های ارزش آفرینی در جوامع و همچنین اعتماد و وفاداری به برند دارد. بدین منظور استفاده کنندگان از گوشی موبایل اپل(آیفون) و سامسونگ (گلکسی) در شهرستان شیراز به عنوان جامعه آماری تلقی گردیده که به علت نامحدود بودن جامعه آماری و عدم دسترسی به همه آنها دو نمونه 196 تایی به روش تصادفی ساده انتخاب و در دوره 3 ماهه سوم سال 1391 و با استفاده از پرسشنامه استاندارد محقق مایکل لاروچ و همکاران (2012) مورد بررسی قرار گرفت. از سوی دیگر برای بررسی رابطه میان متغیرهای تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون و برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش تحلیل مسیر به منظور ارزیابی ساختار علّی چارچوب پیشنهاد شده صورت گرفته است. برای این منظور از نرم افزار Spss Amos16.0 استفاده گردیده است. تحقیق حاضر شامل بیست فرضیه بوده که پس از آزمون فرضیه ها و تحلیل های آماری انجام شده در سطح اطمینان 95% برای مشتریان اپل تعداد هجده فرضیه مورد تایید و دو فرضیه رد شد، و برای مشتریان سامسونگ تعداد شانزده فرضیه مورد تأیید و چهار فرضیه رد شد.
تفاصيل المقالة
جوامع برندی بر اساس رسانه اجتماعی حاصل ترکیب جامعه برندی و رسانه اجتماعی است. که زیر مجموعه ای از مفهوم گسترده تر جوامع مجازی یا آنلاین می باشد، و مهم ترین وجه تمایز آن ها، جایگاه آن ها است. در این مقاله بیان می کنیم که آیا جوامع برندی بر اساس رسانه اجتماعی (به ویژه ا أکثر
جوامع برندی بر اساس رسانه اجتماعی حاصل ترکیب جامعه برندی و رسانه اجتماعی است. که زیر مجموعه ای از مفهوم گسترده تر جوامع مجازی یا آنلاین می باشد، و مهم ترین وجه تمایز آن ها، جایگاه آن ها است. در این مقاله بیان می کنیم که آیا جوامع برندی بر اساس رسانه اجتماعی (به ویژه از نوع جوامع برندی آنلاین) تاثیر مستقیمی بر عناصر اصلی جامعه، شیوه های ارزش آفرینی در جوامع و همچنین اعتماد و وفاداری به برند دارد.
بدین منظور استفاده کنندگان از گوشی موبایل اپل (آیفون) و سامسونگ (گلکسی) در شهرستان شیراز به عنوان جامعه آماری تلقی گردیده که به علت نامحدود بودن جامعه آماری و عدم دسترسی به همه آن ها دو نمونه 196تایی به روش تصادفی ساده انتخاب و در دوره 3 ماهه سوم سال 1391 و با استفاده از پرسشنامه استاندارد محقق مایکل لاروچ و همکاران (2012) مورد بررسی قرار گرفت. از سوی دیگر برای بررسی رابطه میان متغیرهای تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون و برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش تحلیل مسیر به منظور ارزیابی ساختار علّی چارچوب پیشنهاد شده صورت گرفته است. برای این منظور از نرم افزار SPSS Amos16.0 استفاده گردیده است. تحقیق حاضر شامل بیست فرضیه بوده که پس از آزمون فرضیه ها و تحلیل های آماری انجام شده در سطح اطمینان 95% برای مشتریان اپل تعداد هجده فرضیه مورد تایید و دو فرضیه رد شد، و برای مشتریان سامسونگ تعداد شانزده فرضیه مورد تایید و چهار فرضیه رد شد.
تفاصيل المقالة
مطالعات کمی در مدیریت
,
العدد2,السنة
8
,
تابستان
1396
هدف این تحقیق بررسی ارتباط بین انعطافپذیری مالی و سیاستهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانمیباشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است و فرضیههای آن بر مبنای فرضیههای مقاله انگلیسی راپ و همکاران2013 ) تدوین گردیده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل تم أکثر
هدف این تحقیق بررسی ارتباط بین انعطافپذیری مالی و سیاستهای مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانمیباشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی است و فرضیههای آن بر مبنای فرضیههای مقاله انگلیسی راپ و همکاران2013 ) تدوین گردیده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل تمامی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال )1389 لغایت سال 1393 بوده و نمونه مورد بررسی، از طریق روش حذف سیستماتیک از جامعه آماری، انتخاب شد. با توجه بهشرایط معین، تعداد 155 شرکت بهعنوان نمونه آماری این پژوهش، انتخاب شدند. گفتنی است با استفاده از رگرسیون چندمتغیره،به آزمون فرضیههای تدوین شده پرداخته شد. روش ، (EGLS) مدل دادههای ترکیبی و روش حداقل مربعات تعمیمیافته برآوردیEviews آماری مورد استفاده در این پژوهش، روش دادههای ترکیبی میباشد. در این مطالعه برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار 9بهره گرفته شده است. با توجه به فرضیههای پژوهش ارتباطی معکوس و معنادار بین ارزش انعطافپذیری مالی شرکت با Excel وسه عامل پرداخت سودنقدی توسط شرکت و اهرم مالی شرکت و تغییرات موجودی نقد آن وجود دارد.نتایج بررسیهای پژوهش حاکی از این موضوع است که شرکتهایی که انعطافپذیری مالی را با ارزشتر در نظر میگیرند، سودسهام کمتری را پرداخت میکنند و بازخرید سهام را به سود سهام ترجیح میدهند. نسبتهای اهرمی پایینتری دارند و تمایل بهانباشته کردن وجه نقد بیشتر دارند.
تفاصيل المقالة
سند
Sanad is a platform for managing Azad University publications